Tjugonde maj

Sliten efter gårdagens race sov jag till ½8. Efter sedvanlig procedur åkte jag direkt till markan och fikade med Siv och Åsa, mina, gamla(dom är yngre än jag) arbetskamrater till mej, kul att få prata gamla minnen. Sen var det fullt upp i 5 timmar.
Efter den obligatoriska  shoppingen på hemvägen  och cykelturen till Bitte för förberedande av dan före dan före dan före just den dan, kunde man äntligen landa!
Anette fyller 50 och man kan ju inte avslöja nåt........
Tyvärr kunde jag inte  på grund av smärtan vara kvar hos Bitte, fick skjuts hem, tack LillEva, du är en ängel.
Nu är det extra extra tillskott och sova som gäller.
Men jag glömde en sak, jag har fått kallelse till Umeå, ska dit 28 maj kl 0900. Åker redan den 27:e, bor på hotell.
Skönt att det börjar röra på sej.
Puh, nu ska jag sova.
Kram & hej & Godnatt!
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: marg

Hej, bra att det äntligen börjar röra på sig.

Det var på tiden. Eftersom solen skiner har jag dragit ner rullgardinen, nej jag bara skojar. Livet blir lättare med solsken.Idag kommer alla barn, nej halva styrkan och ska hjälpa pappan att fixa bordet.

Belöning? Yes en god middag.

Kram marg

2009-05-21 @ 09:53:22
Postat av: Klara

hej momo, vad kul att höra att du nu äntligen får fara till umeå och få första behandlingen, synd att u då inte kommer vara hemma när du fyller år för du kommer väll vara kvar där ett tag.

puss och kram

2009-05-21 @ 11:31:55
URL: http://klarrissa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Halloj! Är hos sonen i Arvidsjaur och han har internet, så nu är jag uppdaterad, även om jag fick en resumé i går. Mycket vedermödor har det varit för dig. Skönt att det händer något och att det blir i Umeå. Skönt om dig och många kramar

2009-05-21 @ 15:47:58
Postat av: marg

Hej!

Jag tycker jag har lagat mat hela dagen. Barn & barnbarn kom och hips vips hade karlarna fixat bordet. Sen var det middag och det var roligt och gott.Nu är disken avklarat och nu återstår bara

GOD NATT och kram sov gott och smärtfritt

marg

2009-05-21 @ 22:55:53
Postat av: Annica

Kul! Eller kanske inte...?!

Hur som helst så måste det vara skönt att komma till skott efter all frustrerande väntetid.

Vi ses väl hos Anette, så du får försiktiga kramar då. Ska krama maken oxå!

Natti, natti.

2009-05-21 @ 23:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0