Lördagkväll 23 maj

Hej igen!
Som ni ser så är vi åter hemma efter 50-årsfesten. Det blev för mycket smärta.......igen.
Jag hade inte tagit kvällsdosen och inga extra hade jag med mej. Man får sylla selven.
Trevligt var det så klart, härliga vänner, god mat och en fantastisk stämning. Men så är det alltid när vi träffas.
Det är bara så tråkigt att jag inte mår så bra. Tur är att nedräkningen för Umeå kan börja.......knappt 5 dagar kvar åtminstone tills jag får besked om när min behandling  ska börja. Denna väntan.......
Kl är 23.10 och det är dags att  krypa till kojs
Tomorrow is another day....

Kramizar fast bara på ena sidan av ryggen..
Hon som bor överst.

Kommentarer
Postat av: marg

Hej,

gästerna stora och små har gått hem, bara Felicia är kvar till imorgon. Henns mamma och pappa är på 50-årskalas. Det var en trevlig eftermiddag och kväll vi hade med middag osv....med våra gäster.

Diskmaskinen rullar på och snart är det tid att sova.

Jag önskar dig en god och smärtfri natt sov gott

kram marg

2009-05-23 @ 23:39:33
Postat av: Marléne

Hoppas att du får sova gott trots din smärta i kroppen. Dröm söta drömmar så kanske det känns bättre;)

Kram kram

2009-05-23 @ 23:56:03
Postat av: Kicki

Vi räknar högt med dig, nu är det snart bara 4 dagar kvar. Tack för i går, trevligt som vanligt när man är med er härliga vänner. Kul att du orkade vara kvar så pass länge ändå. Har just kollat forumet, inget svar på mitt anrop, men det är ju länge kvar, så jag har gott hopp. Vi ses om en stund. Puss & Kram

2009-05-24 @ 14:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0