Lördag 23 maj

Det blev inget skrivet igår, för vi var hos Kjell & Kerstin för  vi skulle ha genrepet för vår sång som vi skrivit till Anettes kalas. Vi grillade  och hade trevligt. Cyklade hem halv 3, då orkade jag inte skriva nåt.
Det är inte klokt,  gamla människor ska ligga i sängen vid den tiden. Men har man kul så har man. Det går knappt  att slita sej från Kärran när gubbarna har tacklat av i var sin soffa , och det gör dom nästan jämt. Vi har så mycket att prata om. Så var det med det.
Igår sov jag till 11, helt ofattbart, men jag var så trött och inget på schemat så det gick bara bra. Ut på en långpromenad, utan stavar, köpte en ny flagga till vår lilla balkong.
Dagen förflöt i lugnets tecken och kvällen blev som sagt lite vildare.

Pigga var vi ändå kl 10, för då startade racet nere vid stranden. Älvdopparna, som jag tror att vår klubb ska heta har röjt och krattat. Ante och Conny har hjälpt oss köra dit makadam så nu väntar vi bara på att lyfta  ner bastun.
Ska bli jättehärligt när det blir klart. Bryggan är också på plats.
Nu ska vi ta en liten lur innan vi riggar om för nästa fest, Anettes 50-årskalas i Druidgården.
Nu är ögat trött.
Kram&Hej
Viveka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0