Söndag 14 juni

Vad underbart det var att sova i Dagny! Tyst och stilla, men man hörde fåglarna och flugorna och det fina regnet som smattrade mot taket. I  början var vi återigen tre i sängen men efter ett tag så valde maken att förflytta sej till "bubblan". Vi tjejer hade så mycket att "bubbla" om så vi fick hela avdelningen för oss själva.  Det är mysigt att ha barnbarnet i närheten, speciellt när man ska sova. Lång smärtfri natt, upp vid 9-tiden. Regn , regn och åter regn.
Vi drog iväg vi 14-tiden när vi fikat  och kramat av oss.
I Harads köpte vi det enda man kan köpa där - en mjukglass! Synd nog orkade jag bara en bit, men ändock!
Nu är det snart läggdags, har tvättat lite, ska jobba i morgon och det ska bli så kul. Har ju varit borta från killarna över  en vecka, det är inte bra.
Nåväl, imorgon börja min behandling för min eländiga njurcancer. Det ska bli spännande att se hur jag reagerar på preparatet. Jag har läst mycket om detta medel SUTENT, hoppas verkligen att jag slipper nån av biverkningarna.Med anledning av vad dom kostar får man väl ta dom med andakt.
Nog om detta, nu ska jag krama gubben!
Godnatt
Viveka, tillbaka översti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0