Arbetsdag-15 juni

Gokväll!
Ja det var inte bara arbetsdag, det var  första  dagen med Sutent. Som sagt, med andakt togs piller nr 1 kl 6 i morse.
Det var ju inte märkvärdigare än att ta en  alvedon. Jag förväntade mej en reaktion direkt, men inget hände. 
Var och fikade  på markan med Siv från Transport, kul  att surra på lite med gamla arbetskamrater. Hämtade en ny talbok från bibblan, måste ju ha  det när jag kör, annars somnar jag.
Kylen var tom, ingen mat eller frukt till mina killar, det är inte bra att mor är borta, dom kan ju bli kinkiga....så beställningarna har varit många och långa. Dock var det inga möten förutom morgonbriefingen. Det är ju snart slut på den stora övningen som pågått sen förra veckan. Nåväl, dagen gick fort.
Jag var nog lite tröttare än jag brukar vara när jag åkte hem, tur att Åsa ringde och höll mej vaken.
Har sovit en stund i soffan,  i väntan på maken. Han jobbar över och är inte hemma än i skrivandes stund. Men nu hör jag steg i trappan...
I morgon ska jag jobba och på kvällen kommer Hjördis med bussen från Vuollerim.
Känner mej lite sliten ikväll, får nog ta en extra extra, det är mer ont nu.
Men om jag lägger mej nu så går det väl över när jag somnat, hoppas jag.
Kram och godnatt
Viv

Kommentarer
Postat av: marg

God afton,

du är då spänstig som jobbar och står i, vila lite också!!

Har varit på Sunderby på ultraljud, inte kul. Ska opereras i höst. Snart ser jag ut som en karta med ärr och snitt överallt. Gick en promenad innan regnet, det var skönt. Har jobbat på förmiddagen.

Nu måste jag sova, vaknar kl 4 på natten och sen är det färdigsovt.

God natt, god natt och sov så skönt

marg

2009-06-15 @ 23:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0