20 juni-det vänder.........

Ja det är mycket som vänder....mer behöver jag väl inte säga.....
Treenighet, det är väl nåt som vi har här eftersom vi numer sover tre i vår säng!! Nä nä inte som ni tror, det är Elin som sover med oss. Det är så mysigt, vi läser en tidning tillsammans, sen är det godnatt!
Idag  blev bastun målad av ett gäng entusiaster och den blev jättefin. Det ska på ett varv till sen är det klart.
Vi bestämde i gårkväll att vi skulle  ta en brunch nere vid stranden klockan 12 idag. Sagt och gjort! Resterna från igår strök med nästan sen for våra vänner till Storforsen.
Sen väntade nästa  måltid, rödingen som  vi fick av Ante. Som krona på verket så tog kocken Pontus tag i det hela och gjorde en fantastisk middag som vi avnjöt ute i partytältet. Alfredo kom och bjöd på egenhändigt gjord daiquiri och Sara hon bar och bar och  hon diskade  och diskade! Tack för all hjälp Sara!
Nu har vi druckit kaffe och punsch, och en liten baststund.....
Häpp hopp!
Viv översti...

Kommentarer
Postat av: Adine

God morgon på dej

så kul att du har haft en bra midsommar.

Jag har varit i stugan.Viktoria med familj var ju naturligtvis med. Jag har bara såsat omkring och haft det behagligt. Har varit hos Viveka och Anders och blivit trakterad varje dag. Deras midsommarbuffe med grill och dessert obeskrivligt gott mysigt och kul. Men milde tid hur orkar du med allt men jag förstår att det gör man när det är så roligt.

Jag läser din blogg varje dag för att följa dej. Nu får vi hoppas på fint väder och allt annat.

2009-06-22 @ 06:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0