1 juni -09

Hej alla bloggläsare!
Tänk att det redan är juni, det är ju bara 7 månader kvar till...nej, nej inte tänka så, nu har vi först en lång härlig sommar framför oss.
Gick upp 0615 i morse, städade innan jag for till min favvofrissa, Hanna på Frisyr. Sen bar det iväg till jobbet. Kom dit 1130 och genast blev det full rulle.  Två resor till flygstationen  och då blev jag stoppad i poliskontroll, fick blåsa, det har jag inte gjort på flera år.  Att jag var nykter var ju självklart positivt men mätaren visade negativt, som tur var. Så ska det vara!
Storchefen  med följe är på besök och då blir det många och långa sittningar, så dagen slutade  vid 17-tiden.
Väl hemma tänkte jag baka, men det får vänta till onsdag då slutar jag tidigare. Jag hinner bli så trött på eftermiddan. Jag måste ju ha med mej bullar till syster yster som redan är i Prag. Jag lär väl inte komma in i landet om jag kommer tomhänt.
På onsdag fyller två av mina barnbarn år. Dom är födda nästan samma tid också, fast det är 9 år mellan. Sen har vi Andreas som tar studenten nästa vecka. Mycket fika blir det.
I morgon ska jag jobba hela dagen, på förmiddan har hkp egen friskvårdsdag, då är det löpning 10 km som gäller. Men jag, jag ska gå med stavarna 6-7 km det passar mej bättre.
Men nu ska jag hacka näbben i väggen, det har jag sett Hacke göra!

Hoppas att ni får en lång och skön natt, vad ni än ska göra!
Sov gott/Viv
PS. Glömde nämna att jag  tar inget extra, extra och jag är glad ändå!DS


Kommentarer
Postat av: marg

Hej, vad skönt att du inte behöver något extra, extra.Idag efter lektuonerna följde min student till Rotary och det var trevligt. Sedan gick vi på stan så att hon vet hur det ser ut i lilla Boden.

Sen har jag cyklat och gympat ett par gånger. Nu är det halvnatt och jag ska sova, är ledig imorgon, skönt.

god natt och sov så gott

kram marg

2009-06-01 @ 23:45:11
Postat av: Annica

Hej!

Det är nästan så att man får ta en kölapp för att kunna lämna ett meddelande på din sida...;P Men det är ju bara som det ska vara. Kul att det blir Prag! Och det är ju snart, fatta va'! Jag har bara hört bra om stan, så hälsa våren å syster i Prag (fast jag inte träffat nån av dom...;) )

Kramar å hej från mej

2009-06-02 @ 15:53:04
Postat av: Annica

Jaha, det är så där med teknikens under... Jag försökte att skriva ett inlägg (efter att ha tagit kölapp...), men det försvann. Skit bakom tangenterna, kallas det visst.

Hur som helst: Kul att Prag blir av! Och det är ju snart, fatta va'! Har bara hört bra om stan så hälsa våren och syster yster. (Fast jag inte träffat nån av dom... ;) )

Kramar å hej från mej

2009-06-02 @ 16:00:24
Postat av: Annica

Nu har du fått så att det räcker för ett tag framåt, eller hur

Ska hålla tyst nu, i allafall under tiden som du är i Prag. Tror jag...;)

Kram

2009-06-02 @ 16:02:10
Postat av: sabina

hej hej! vill bara ftråga om det är bra att gå med stavar?? kramizzaaar sabina

2009-06-02 @ 19:03:07
Postat av: Karin

Gokväll !

Ja, idag har det väl löpts och stavats på F21...Kanske mest löpande hannar och så några qvinns.Du är väl snart packad och klar, med praliner och hembakta bullar:-)Hoppas att det har börjat "strömma gott" i dig, inför resan ,och att det är varmare i Prag än vad de lovat här! Sov då gott i natt så du är utvilad inför semestertrippen:-)

Zweimal kramen/Karin

2009-06-02 @ 21:48:58
Postat av: Fiskarhustrun

Du är så gullig som kallar mina oäktingar för barnbarn.....

2009-06-03 @ 12:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0