Torsdag 30 juli

Hej svejs!
Vilken solig och  varm dag! Har legat ute en stund i min solstol och lyssnat på en bok, men jag brände mej nästan, så det var bara att gå in i skuggan.
Huden är nog känsligare än vanligt, jag är alldeles röd.
I kväll har vi varit till Yvonne & KG på  middag. Mats & Monica var också där, trevligt med mycket och god mat.
Hemma igen och jag känner bara för att lägga mej i sängen, kanske läsa nåt eller bara prata.......
I morgonbitti ska jag till Björknäs VC och ta standardproverna, hoppas att dom håller sej innanför gränsen.
Får veta det när Anna från Onkologen ringer på eftermiddan.
Suss gott allihop!
Viv


Kommentarer
Postat av: marg

Hej,

hoppas dina prover är bra imorgon, jag håller tummarna.

Vaknade halv sex imorse kunde inte sova mer. Gick ut och krånglade mig upp på cykeln, och cyklade iväg. Det var strålande väder, härligt. På tisdag får jag min nya cykel!

Ikväll har Olivia och hennes mamma och pappa varit här på middag och sen kom oväntade gäster på fika.

Roligt!!

Nu ska jag se en stund på dummburken och sen i säng

God natt och kram marg

2009-07-30 @ 22:42:51
Postat av: Britt-Marie

Lycka till imorgon - hoppas allt går bra! Vilken härlig energi du har, jag saknar dig. Kom nyss hem från teatern - fullsatt ikväll också. Kram från Ljud-Marie eller Biljett-Marie

2009-07-31 @ 01:01:31
URL: http://kronidan.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Hej Vivi!

Jag håller tummarna för dej med proverna.

Åker upp till Ammarnäs idag för inspektion av taket.

Nu är det jobbigaste gjort för "dom".

Är osäkert om jag kommer,ringer iså fall.

Tillbaks till plikterna!!

Ha en skön helg å kram till dej å Rolf.

BilGunilla

2009-07-31 @ 08:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0