Tisdag 28 juli

Tisdag?? Det känns som söndag, ute och parta med tjejerna brukar man ju göra på lördagar, men nu är det ju semester så då har veckodagarna ingen betydelse. Nåväl, jag har haft en kli-ig natt, förmodligen torr i skinnet, så jag kostade på mej att sova till 1020. Dock var kroppen sliten och trött så jag avstod golfen. Städade badrummet i lugn och ro, slängde en massa saker från kylen och skafferiet som datumet utgått, det är ju rötmånad.
Sen har jag varit ute i solen och vattnat lite blomster och målat nästan färdigt i bastun. Ante och Elin kom med mjukglass, supergott!
Men åh, vad trött jag blev, hade tänkt leverera tillbaka cykeln till Kerstin men det blev en 2-timmars sovstund i stället.
Nu är jag pigg igen,  sitter och väntar på maken som är på väg från Uleåborg. Han har spelat bra idag igen!!
Sen är det god natt!
Hon som bor överst!


Kommentarer
Postat av: marg

Hej, vi har varit på landet, jordgubbarna frodas. Har fryst en del och kokat några burkar marmelad.

Eva och flisan kom ut på lunch. Det var ju strålande idag med sol och inga mygg, härligt. men nu är jag trött och har ont och måste ta ett piller och sova god natt och kram marg

2009-07-28 @ 23:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0