Tisdag 14 juli

Hej !
Det blir lite hipp som happ med mitt bloggande nu. Det är så mycket på G just.
 Jag var till Björknäs VC och tog prover igår och mina trombocyter hade gått upp till 326, men dom vita var för låga. Ändå fick jag börja med en ny omgång Sutent, denna gång 25 mg. Hoppas att dom inte ger såna biverkningar. Vi var bjudna på middag hos Anette och Rolf i går, grillat  och gott. Kom hem jättesent.
Idag har Elin och jag cyklat till Kjell och Kärran med våra fina abborrar. Kjell har rökt och vi har provsmakat. Jättegott!
Nu håller vi på med lite rabarberjox, saft och kräm....det är ju sommar!
Kram till er alla!
'Viv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle bara helt kort säga natti, natti

ses imorgon

kram marg

2009-07-14 @ 23:39:03
Postat av: Britt-Marie

Oj, oj Viveka - vilken gripande blogg du har, men även med vilken värme och humor du skriver! Jag skäms över att jag inte kontaktat dig tidigare, men är väl lat....eller så rinner bara tiden iväg. Jag tänker på dig och skall VERKLIGEN skärpa mig.

Stor kram från B-M

2009-07-15 @ 00:42:07
Postat av: Gunilla

Hej Viveka,

Oj oj var får du all din styrka ifrån,man känner sej som en slöis jämfört med dej.Men så har du ju alltid varit-energiknippe!

Ialla fall så får vi nu våran stuga på fredag,det blir uppfärd samma dag,även för mej.Stannar bara över helgen eftersom jag ska jobba.Vi räknar med några veckors jobb tills taket är på.

Kramar från mej/Gunilla

2009-07-15 @ 08:37:22
Postat av: Marléne

Hej moster !

En liten hälsning till dig från oss som håller på med våra vänners bröllops bestyr... inte blir jag så sugen på att gifta mig när jag nu hjälper mina vänner med allt detta. Vilket jobb det är att gifta sig, nää jag får nog leva i synd ett tag till ;) Idag är jag satt i jobbet -blomster fixandet. Ska nu köpa blommor till en massa stora krukor o plantera o sen frakta dom ut till deras ö, där viseln ska vara. Det lär nog ta sin tid skulle jag tro. Tur att vattnet börjar bli varmare ifall jag skulle råka ta mig ett dopp:)

Vill bara genom dig skicka en lycka till hälsning till Gunilla med sitt nya hus i fjällen. Hälsa henne att när hon blir less på snickrandet bjuder jag på kaffe.

Jag önskar dig all lycka till med andra omgången av Sutent, jag håller tummarna att det går bättre denna gång. Hoppas att vi ses snart.

Kram kram kram

2009-07-15 @ 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0