Måndag 27 juli

Vilken trevlig dag!
Efter knepiga (mar-)drömmar inatt vaknade jag redan ½8, skulle ju till Bj.näs VC 0830 så det var bara att gå upp.
Tog lite prover och sen lite småpyssel innan jag hämtade Kärran. Vi hade ju bokat  speltid tillsammans med Bitte och Anette 1130.
Spelet gick väl så där, bättre har man väl spelat i sina dar, men om man tänker på omständigheterna så...
Hemma igen vid 1430, värmde upp bastun och då kom då tjejerna med Kärran vid rodret och vi badade och tog en öl med lite tilltugg. Samtal från Umeå i vanlig ordning, vissa prover är fortfarande jättedåliga så  jag fortsätter med antibiotika några dagar till.
Båttur tillbaka till Kärran för en härlig grillafton. Jättetrevligt bara man hade orkat hela kvällen. Lånade Kärrans cykel och nu är jag klar för sängen.
Maken har ringt från Uleåborg, han har spelat som en gud, 68 netto. 40 poäng. Mycket bra jobbat!!
Planer finns för en golftur i morgon, får väl se hur formen är då.
Godnatt!
Viv

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej momo...=)

Kul att se att du inte mår lika dåligt nu som sist. =D

Jag och pappa har pratat om att sälja min skrot audi och köpa mig en vw beetle, hr hittat en på blocket för 45000, den är blå och jätte fin...=)

på jobbet går det jätte bra och robert har börjat bli bättre nu, han pratar och grejjar på. han har även fått en rulltol som han kan åka omkring i. =D

många kramar

2009-07-27 @ 22:59:04
Postat av: Carin Hessmo

Sitter här i sommarvärmen och tänker på dig. Nu är det bara en vecka till så börjar jag jobba. Men, som sagt, bara 33 effektiva arbetsdagar kvar. Det känns fantastiskt och mycket underligt. Man har ju varit i selen i 50 år så detta att få disponera sin egen tid precis som man vill, det blir något nytt. Spännande. Hoppas du får fortsätta må skapligt som du verkar göra nu och hoppas också dina värden förbättras så du slipper antibiotika. Hoppas också du slipper övriga infektioner och influensor, vilket jag för övrigt önskar för egen del också.

Jag behöver ju inte tillägga, sköt om dig, för det gör du ju redan.

Kram och hälsningar

Carin

2009-07-28 @ 13:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0