Måndag 20 juli

Ja då har en ny vecka börjat, alltså andra sutentveckan. Cyklade till Björknäs VC i morse, Ljuvligt väder. Kokade rabarberkräm till Lars när jag kom hem. Åsa kom och fikade, kul med en liten pratstund med dottern.
Hade tvättid mellan 12 och 17, så jag fick allt från min svettiga säng och från husbilen tvättat och torkat ute i sommarvinden.
Äntligen en klipptid hos min favvo Hanna, fick mej även en cykeltur dit. Håret har blivit som pansar av medicinen. Under tiden ringde sköterskan från onkologen och berättade att mina värden var dåliga, dom funderar på att avbryta behandlingen igen. Jag hoppas verkligen att jag klarar 4 veckor den här gången. Men jag är extremt infektionskänslig, kan snart inte vistas bland folk längre.
Vi har haft besök av min systerdotter Marlene och hennes Ulf. Dom kommer hit i morgon också och då ska dom laga mat och baka, underbart.
Nu ska jag samla ihop den lilla mängd vita blodkroppar jag har och krypa till kojs.
Suss gott alla mina vänner.
Viv & VB

Kommentarer
Postat av: marg

hej,

vad trist att du har dåliga värden, men jag tycker du är duktig som orkar hålla igång med allting.Jag kommer inte ihåg om jag srev att vi fick en liten Olivia igår natt, alla mår bra. Idag hade vi bröllopsdag och vi hade en trevlig dag med middag ute och fika på kvällen hos Eva. Imorgon blir det landet om det inte regnar.

Nu ska jag hoppa i säng.

God natt och sov gott

marg

2009-07-21 @ 00:11:35
Postat av: marg

Tänkte bara titta in hastigt. Idag har jag varit och beundrat barnbarnsbarnet Olivia. Vacker som en dag med runda kinder och svart hår.

På f.m for vi till landet och hade Calle med oss. Det var roligt att komma dit ett tag. Nu måste jag sova. Ska vara hemma imorgon och greja lite. Vill inte men måste.

Kram och god natt marg

2009-07-21 @ 22:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0