Lördag 25 juli

Hej igen!
Igår var det fullt upp, hade inte tid att skriva nåt.
Marlene och Ulf åkte iväg vid 11-tiden och då började vi med biltvätt & städ. Måste ju hålla efter min lilla pärla. Vi hade ju bröllopsdag så det var ju en lagom sysselsättning. Två samtal från Umeå bekräftade att en del av mina värden var jättebra, medan en del var riktigt dåliga. Jag får nu antibiotika i förebyggande syfte, ska äta det i dom två veckor jag har kvar av denna omgång av Sutent. Hoppas verkligen att jag klarar av det.Jag är ju lite sliten och trött men mår ganska bra ändå.
Jag fick 10 stoooora röda rosor av maken och han fick en stooor kram med puss därtill.
Senare på kvällen kom Kärran & Kjell och vi cyklade till Brännastrand och åt middag. Vidare tilll Bodensias uteservering för ett glas vin.
Kvällen avslutades med "Lier", Kärran vann, jag och Kjell somnade på kökssoffan......
Idag har vi sovit länge. Men vi har roat oss med att måla bastun klart och den blev så fin, rökpörte med lite blågrå knutar och dörr. Mycket fint. Nu är vi så trötta och lite hungriga också så det får bli en pizza  som vi delar kärleksfullt på........
Kvällen ska vi tillbringa liggande i soffan.
Kram till er alla!
Fru Andersson


Kommentarer
Postat av: marg

God afton fru Andersson. Vi har haft Felicia på besök från igår. Det är alltid roligt, hon är so pigg och pratsam. Vi spelar memori och allt möjligt annat. Nu är hon hemma igen. Mormor blir lite trött och nu lockar sängen.

God natt god natt kram marg

2009-07-25 @ 22:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0