Fredag 17 juli

Nä nu är allt  huller om buller. Ingen ordning med skrivandet och sömnen har  belägrat min kropp, skärpning anbefalles!!
Jag blir ju alldeles dagvill när jag inte skriver varje dag.
Gårdagen var jättebra, jag kokade äppelmos innan min lilla ängel vaknade, sen for vi till Mockis och plockade jordgubbar, 10 liter, inte illa!
Ante och Elin for iväg och fiskade, dom fick 9 fina abborrar denna gång (Kjell ställer upp med rökningen) medan jag och maken badade bastu och stekte renskav på murikkan.
Klara och Mats kom och åt med oss. Dom har formaterat om vår dator, tusen tack, jag är helt oduglig på sånt.
Elin flyttade hem igår, det blev så tomt, men hon kommer kanske tillbaka nästa vecka om jag mår bra.
Herrskapet A somnade på soffan och vi vaknade vid ½2-tiden, förflyttade oss till sängen och fortsatte sovandet till....1115 idag!!!!!   Det är inte klokt, men kroppen behöver väl denna vila tror jag. Men Rolfs kropp då? Ja han går ju upp så tidigt varje morgon, han behöver nog sova ut han också..
Nu ska vi packa för vår resa till Arvidsjaur, ska prova på att spela lite golf, om svingen sitter där trots min stora operation.
Får önska er alla en trevlig helg, jag återkommer naturligtvis..........
Överstinnan blir nu Nederstinnan för ett tag......
Viv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0