Torsdag 3 dec

Godmorgon.
Ja då har man både semester och är sjuk. Märkligt att det kan (ska) va så. Men det som är sagt, är sagt, som min mamma brukar säja. Igår morse hade jag en riktigt "hangover"känsla. Trött och sliten och förkylningssymtom efter sprutan. Men trogen mitt jobb så ilade jag iväg. Sen for jag till mina kära på Trollstigen 31. Det blev ju som vanligt kaffe och hembakat och fler knivar som jag beställt. Träffade dotter Karin som jobbar på S-byn avd 52, så nära där jag legat så ofta men vi har inte träffats. Trevlig tjej.
När jag skulle tacka för mej så fick jag en julklapp,kunde inte låta bli att öppna den igårkväll och vräka i mej choklad, för det var en Alladin!
Har funderat på mina prover, hur kan dom ha blivit så bra på en vecka? Hb från 120 till 141, vita 4,5, Trombocyter 355, så bra hade jag inte som fullt frisk. Nu kommer misstanken, förväxling igen av mina prover? Jag ska ta nya på måndag och då lär det väl synas. Den här medicinen ger inte så här bra värden, tvärtom, det var ju därför jag skulle pröva nåt annat. Hm...Jag litar inte på sjukvården i detta fallet.
Det har stor betydelse hur proverna är inför Thailandsresan, om jag ska göra uppehåll eller inte.
Men.......
"Undvik att tänka på allt elände- tänk på det vackra och fina som ännu finns kvar!"

Ut och gå i det ljusa fina vädret!
Viveka

Kommentarer
Postat av: MARG

hej, vad synd att jag inte kunde komma idag. Näringslivsdagen var ganska tråkig, hade jag vetat det så..... men nu är det sängdags nästan, ska bara ligga på spikmattan en stund först. Kram och god natt marg

2009-12-03 @ 23:03:35
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Lena Lundmark

Hej Viveka

Jag kan riktigt se hur gott det är när du har dinn date med Alladin, mmmmmmm! Och till Thailand! Var där? Behöver du inte en väskbärare med dig???Ring mig i så fall!!!

Ha det så gott. Kram /Len

2009-12-04 @ 21:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0