Tisdag 8 dec,

Sovit ganska bra i natt, fattar inte varför det skiftar så. Efter den vanliga ritualen tog jag en promenad till Coop och under tiden ringdes det från Umeå. Inga strålande nyheter! Jag hade så dåliga värden på undergruppen till de vita blodkropparna, 0,8, och det är inte acceptabelt. Jag måste sluta med Sutent, bums, annars skulle jag drabbas av infektion och min resa till Thailand var i farozonen. Jag som mår så bra......fast lite förkyld är jag ju och det har jag kopplat ihop med grisvaccinet.
Dessutom har jag alldeles för höga sköldkörtelvärden, 9,52 och det normala är 4,2. Det är därför jag är hungrig jämt, har så hög förbränning.
Nu till det roliga, Sara och Rasmus har varit hos mej hela em. Vi har käkat fransk löksoppa och mjuk pepparkaka. Gott!
Och naturligtvis gullat med det vackra barnet som jag får vara mormor till.
Sen blev jag bjuden på middag hos Karin, soppa, fast ännu godare.
Nu har jag friserat sonen och sängen är väntande men tom. Maken sover i lastbilen i Härnösand på väg norrut.
Men anledning av beskedet tidigare idag:
"Det viktigaste är inte alltid hur man har det, utan hur man tar det!"

Min avsikt för morgondagen är att åka till jobbet och sen till Gunilla som är barnvakt hos sitt barnbarn i Luleå.
Kram o hej från Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Ååh, vad jobbiga besked från Umeå - hoppas det fixar till sig så inte Thailandresan spolieras. Dina ordspråk/ordstäv/deviser/tänkvärdheter är bara såå underbara, positiva, tänkvärda, kluriga etc etc.. Hälsa och krama Gunilla från mig och naturligtvis får du också en stoor stoor kram!

2009-12-08 @ 23:33:59
Postat av: Cat

Suck... varför fungerar inte tankekraften?! Tänk ändå vilken tur din kropp har som har utrustats med en klok, envis och stark knopp!

Nu blev jag soppinspirerad... blir nog renskavssoppa till middag.



Kram!

2009-12-09 @ 11:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0