Tisdag 22 dec, Grattis Julia 24 år.

Blev inget skrivet igår, min dator var blockerad av symaskinen..kommer nästan inte ihåg vad jag gjorde igår, jo jag åkte ju till F21 och tog prover, som idag visade sej vara så dåliga (dom neutrofila) så jag har fått en spruta idag. Fick åka ner till Sunderbyn och hämta den. Ni kan väl inte ana vad den lilla kostar, sitt ner! .....12,630:-  är det klokt? Jag hoppas ju att det hjälper.
Var en sväng på jobbet och skulle bl a rensa kylarna från gammal kvarglömd mat och råkade slänga Hasse Broströms egenhändigt gjorda köttbullar!! Oj oj, jag fick bjuda honom på lunch i stället, så kan det gå när man ska vara snäll.
Sen var jag och klippte mej och träffade Marg så vi fick en mysig stund på stan. Nu har jag sytt färdigt några kuddfodral, tittat över min packning och konstatera att jag måste ha allt med mej.
Slutar här, ska titta på TV ikväll.
"Ibland så krävs det mod för att möta verkligheten!"

Gonnatt
Viveka

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Attan också att dina värden var sämre - måtte er resa till Thailand bli av! Du menar inte att EN dos kostar över 12000! Fruktansvärt! Men DU behöver väl inte betala, hoppaa jag. Hoppas ni får en trevlig och lugn jul UTAN smärtor!

Stor kram från mig och mina 3 barn (som jag underrättar om ditt tillstånd) och som ofta frågar om hur du har det.

2009-12-22 @ 22:28:43
Postat av: marg

Skulle bara säga

GOD NATT SOV GOTT UTAN SMÄRTA!

KRAM MARG

2009-12-22 @ 23:22:30
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Åsa Lagerskog

Hoppas nu ni får en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR.

Och att ni får en lång och skön semester i Thailand



Många kramar Rolf&Åsa

2009-12-23 @ 10:20:42
Postat av: Gunilla

Hej, hoppas att dyrsprutan gör verkan å förbättrar dina värden.

Håller på avrusta på jobbet för att bege mej hem å hämta all min packning.Bl.a. kläder som jag också behöver många ombyten av,för att sen sticka till Palles å fira jul.

Jag önskar er en God Jul å Gott Nytt å en häärlig semester.

Julkramar till dej å Rolf.

Gunilla å Sune

2009-12-23 @ 13:10:15
Postat av: Carina

Fundera inte på kostanden av "sprutan " du är värd din vikt i GULD och lite till...

Önskar dej & de dina en riktigt God Jul och en härlig semester i Thailand !



Kram från oss

Carina & Lasse

2009-12-23 @ 15:00:11
Postat av: Carina

Fundera inte på kostanden av "sprutan " du är värd din vikt i GULD och lite till...

Önskar dej & de dina en riktigt God Jul och en härlig semester i Thailand !



Kram från oss

Carina & Lasse

2009-12-23 @ 15:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0