Söndag 6:e dec. Grattis Adine på folkpensionärsdagen!!

Ja du Adine! Det är åtskilliga år sen vi åkte på dans i Arvidsjaur med Anita och Jalle. Tiden har gått alldeles för fort.
Men än är det många dagar och år kvar får vi hoppas.
Men åter till natten som varit, egentligen ska man inte skriva om nåt som varit så dåligt, men jag somnade först vid 4-tiden med anledning av min  KLÅDA! Jag höll på att bli tokig innan tabletterna började verka.
Annars har dagen förflutit lugnt och stilla, har sytt ett kuddöverdrag, det är väl det mest kreativa.
I morgon ska jag ta prover på Björknäs VC, ska bli spännande att höra om dom är lika bra som förra veckan eller som dom brukar.
Nu har jag tittat på Bingo Lotto och sängen väntar, fast maken är borta, i Skåne.

Önskar er alla en riktigt god natt.

Överstinnan.

Kommentarer
Postat av: Cat

Önskar dig en klifri natt! Vid andra tillfällen om man har svårt att sova brukar min käre make rekommendera läsning av ett reglemente. Undrar om det går att använda i detta fall... Nä får nog lita till att det lugnat sig nu.

Kram

2009-12-06 @ 22:06:51
Postat av: marg

Hej Viveka! Hoppas du får sova i natt. Här har det varit Nikolaus hela dagen.Se bloggen. Roligt var det, men trött blir man. Nu ska jag konsultera spikmattan och sova sen. Arbetsdag imorgon och sedan Luleå julklappsjagd med Sanna. God natt min vän och sov gott, kram marg :D

2009-12-06 @ 22:54:42
URL: http://margarete.hultin.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0