Söndag 20 dec. Grattis Karin och Yvonne

Vilken dag! Bara fika och fira dessa födelsedagsbarn! Hos Yvonne var det ett rejält partaj. Jag tror halva kommunen var inbjudna. Mycket  gott, paj, tårta, glögg och en massa fikabröd. Sen bar det av till nästa. Karin hade inte så många....just då..... fort hem, lasta in varorna vi handlat och till nästa party hos våra grannar. Där blev det Janssons, skinkmackor, öl mm mm. Magen har gått i strejk.
Nu ska jag ta mina piller och sen blir det att nanna kudden.
"Lite vanlig vänlighet människor emellan, är mycket bättre än den stora kärleken till hela mänskligheten."

I morgon ska jag åka till jobbet och "göra upp" det ekonomiska efter vår lillejul som jag tyvärr inte kunde vara med på. Det ska också bli kul!
Kram och godnatt alla nära och kära, familj och vänner.
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Annica

Puh! Jag är alldeles slut! Man ska inte läsa 4 månader i stöten av din blogg...

Jag håller alla mina tummar (Peters oxå!) på att ni får er bästaste julklapp: Thailand!

Kramar till er båda och God Jul & Gott Nytt År!

Annica & Peter

2009-12-21 @ 11:36:03
Postat av: Carina

Hej vännen !



Kikat på din blogg och så har jag lämnat mitt nr på din mobil, blev ju lite hastigt imorse...

Ha det gott & på återhörande



KRAM fr mej :)

2009-12-21 @ 15:56:08
URL: http:// www.kronidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0