Måndag 7 dec

Min natt har varit lika bedrövlig som den förra. Vaknade efter några timmar när klådan satte fart.
Fattar inte vad det är som kliar så. Nåväl jag tog mej upp ½8 för att ringa och beställa tid för provtagning, fick komma dit kl 9. Tog en promenad till Björknäs VC det var himla skönt väder.  
Det ska bli väldigt intressant att höra hur mina värden är när dom ringer från Umeå i morgon. Om mina prover är hopblandade eller inte.
Efter en något lätt lunch for jag till jobbet med smörgåstårta och sen till "Kniv-Egge" och Gustin och hämtade några knivar. Fikade förstås och pratade bort en stund innan jag återvände hemåt.
Har bara slappat, bakat en mjuk pepparkaka och kokat löksoppa, that´s it!
Jag ska ta en lång promenad i morgon fm, det längtar jag till.

"Det är en konstig värld man lever i, man åker jojo mellan skratt och gråt...."

God natt på er alla!
Viv

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Måtte dina värden visa sig bättre imorgon..... och att du slipper den jäkla klådan! Kram B-M

2009-12-07 @ 22:36:08
Postat av: marg

hej!Lite trött, åkte till Luleå direkt efter lektionerna. Sanna och jag och Olivia köpte julklappar. Lunch på Roasters. Hem med bussen.

God natt ha det bra kram marg

2009-12-07 @ 22:39:30
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Kicki

Vi har olika definitioner på slappat du och jag. Min definition av slappa är "ligga framför tv:n, läsa en skvallertidning, skvallra i telefon" osv. Inte att baka mjuk pepparkaka och koka löksoppa. Ta´t lugnt bara. Vi var förbi och lämnade lite saker (som vi hittade efter festen). Vi (Peder och jag) hade ställt in oss på fika och trevligt sällskap, men tji fick vi, ingen hemma. We vill be back! Vi älskar mjuk pepparkaka. jag håller tummarna för att proverna är fina. Nu är det bara 5 arbetsdagar kvar i Stockholm, sen hem och julledig. Kram

2009-12-08 @ 17:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0