Lördag 19 dec mitt på dan

Det finns orsaker varför jag inte skrev igår. Kom hem från sjukhuset kl 3. Jag hade den värsta natt jag kan minnas, fick morfinsprutor varje ½timme hela natten och halva dagen igår. Jag fick så dålig andning så det blev syrgas på. Sen kom Roger och drog ut dränaget och då var det 8 dl vätska. Inte undra på att det varit/är ont. Sen släppte allt och jag kunde bege mej hem. Ganska vinglig förstås men skönt att komma hem. Somnade i soffan kl 4, upp och gjorde soppa, åt och somnade igen kl 8. Vaknade vid ½10 i morse. Man har ingen vidare djupandning förstås, men det är inte ont.
Nu är planerna att åka upp till mamma med julklappar. Men Rolf är (som vanligt) på nåt uppdrag men är han inte tillbaka till kl 2 så åker jag själv. Punkt slut.
Önskar er en trevlig lördag.

"Det vi verkligen vill, tar vi oss tid till!"

Viveka

Kommentarer
Postat av: Niclas

Hej Vännen!

Du är bara BÄST!

Det var många som saknade dig i torsdags (inte minst vi hangarhundar...) så det var himla skoj att du kunde vara med "live" vid dragningen!

Hoppas du nu får slippa ha så himla ont och får njuta lite av julen!

Neeej, Viveka! Inte pyssla och julstöka nu - det kommer en tomte UTAN att man ställer ut julgröten... :-)



Var rädd om dig och krama Rolf! Ska förresten försöka ta mig förbi till er innan vi åker upp till Mumindalen på onsdag. Kramar /Lilltroll

2009-12-19 @ 13:30:28
Postat av: marg

Hej Viveka! Hoppas det onda har släppt nu och du får sova i natt.Du är en riktig kämpe! Har varit hemma idag och stökat. Felicia och jag har bakat pepparkakor och det var roligt tyckte vi båda två. Hon hade nattväska med sig och hade bestämt att sova här. nu sover hon inburrat i kudde och täcke.

Ha det så bra och sov gott

kram marg

2009-12-19 @ 21:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0