Lördag 19 dec Grattis Isak!

Hej igen!
Har varit en snabbis till Vuollerim och har sjungit pingtvänssånger med mamma på Bjärka. En ny upplevelse. Men hon var glad och nöjd och sjöng med, både före, under och efter. Sen fick hon lite glögg och då fortsatte sången! Hon är rolig fast hon inte vet om det. Träffade mosten Mian som var och lämnade en blomma till mamma. Sen for vi till broder JanE och fikade och lämnade julklapparna till mamma innan färden hem. Lite tungt att köra när det är mörkt och snörök. Kom helskinnad hem. Har pysslat lite med div. julklappar och födelsedagspresenter. Det finns ju dom som fyller år i dagarna.
Nu är det snart dags att hacka näbben i väggen och komma i säng. Jag mår bättre nu än i morse och jag kan knappt göra nåt eftersom jag håller mina tummar att jag ska få resa iväg till Thailand.
Har kommit på att:
"Att vänta en glädje är ofta den bästa glädjen!"

Nu ska överstinnan gå på bäddan
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0