Söndag 9 aug

Ja så är dom gifta, Rolfs dotter Sofie och hennes Johan.Det var igår kl 1830 i Margaretetorps Wärdshus bröllopet ägde rum. Rolf var där och enligt utsago var det ett mycket vackert bröllop. Men som sagt, jag kunde tyvärr inte deltaga m a a  min dåliga hälsa.
Nu är det söndagkväll och jag ska hämta maken på Kallax senare.
Dagen på befälsvägen har varit varm, Ingela kom och vi kämpade på i hallonbuskarna en stund. Men nu ska jag inte plocka nåt mer.
Idag tog jag det sista pillret för denna gång och det dröjer väl några dagar innan mina värsta biverkningar ger med sej.
Avvaktar til imorgonbitti om jag åker tåg till Abisko och möter flickorna. Allt beror på dagsformen.
Det är ju så varmt och jag tål inte solen så bra så jag håller mej mest inomhus.
Nu ska jag ta mej en liten siesta.
Kram & hej/Viv

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej,tack för ännu en fm i hallonsnåret.Det brinner i alla rivsår och även efter alla brännskador, av nässlor som piskat i ansiktet.Man brukar väl säga arga kattor osv.Tack även för den goda squashsoppan till lunchen.Har tänkt på Din eventuella resa norröver,var rädd om Dig.Tänk på smittorisken,när det blir mycket folk.Bamsekram Ingela

2009-08-09 @ 21:03:02
Postat av: Britt-Marie

För din egen skull hoppas jag att du kan ta dej norröver, men som Ingela skriver - smittorisken med mycket folk. Stor stor kram från B-M. Elin med fästman for hem igår till Sthlm, hon hälsar också till dig.

2009-08-10 @ 00:02:52
URL: http://kronidan.blogg.se/
Postat av: fia

hejsan.

hoppas det känns lite bättre nu när du har slutat denna omgången av medecin. jag provade att maila lite bilder men det gick inte. vill du maila er adress till mig?

kram fru hagbom

2009-08-11 @ 20:37:54
Postat av: Klara

hej momo

nu tycker jag att du ska ta och uppdatera lite...=)

hoppas att du mår prima ballerina efter 4 veckors helvete.

många kramar

2009-08-11 @ 21:28:30
URL: http://klarrissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0