Söndag 30 aug

Hej hej! Det blev en lång dag igår.
Rolf och Kjell kom i mål kl 20 och efter det blev det prisutdelning. Vi satt troget kvar för Kärran och Bitte  låg på delad 1:a plats. Grattis tjejer det gjorde ni jättebra!
Killarna spelade bra, dock utan pallplats.
Middagen hos Kärran och Kjell påbörjades kl 23, vi är verkligen continentala, vandrade hem kl 01. Sovit till 11, jätteskönt.
Vi har mest slappat idag, en liten sväng på marknadsområdet, åt lite thaimat, känner av begynnande blåsor i munnen och en trötthet i kroppen. I 26 år har jag gått / sprungit uppför alla 72 trappsteg här, men nu känns det plötsligt så tungt, får mjölksyra efter bara en trappa.
Jag skulle aldrig ha läst broschyren "mycket vanliga biverkningar" heshet,blodvalning,håravfall,illamående, viktminskning,huvudvärk, klåda ja visst räcker det nu?
Jag ska jobba i morgon så jag kommer att skippa allt sånt skit och låtsas som ingenting och hoppas på att det funkar.
Vi tog en långpromenad och badade bastu efteråt, det var väldigt härligt, men inget älvdopp för mej, jag fryser för mycket.
Funderar allvarligt på en resa till ex Cypern redan nästa vecka det skulle verkligen vara skönt........vi får se hur det är om några dagar.
Nu är det sängdags!
Godnatt!
Överstinnan


Kommentarer
Postat av: marg

Det låter jobbigt att det ska vara biverkningar varje ny medicinomgång.

Vi kom idag från Härnösand efter en intensiv vecka med två aktiva barnbarn, men roligt var det.

I morgon bitti kl. 5.45 går färden till Piteå sjukhus för op. av min axel, inget jag ser fram emot.

Nu ska man sova först, försöka i alla fall.

God natt, sov gott & kram

marg

2009-08-30 @ 22:49:45
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Marléne

vi önskar vi kunde skicka en påse värme till dig, här vi är finns det i massor, idag 40 gr. Skönt för värkande kroppar.

Vi hoppas att alla biverkningar struntar att besöka dig. Tusen tack än en gång för den goda soppan o en trevlig lunch.

Kram kram fr oss

2009-08-31 @ 21:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0