Lördag 8 aug, Ante & Marias bröllopsdag

Ett år sen dom vigdes här ute i vår trädgård, tiden bara rusar iväg.
Igår var man sin vana trogen på VC och lämnade prover, i tron att Umeå skulle höra av sej, men dom missade  igen! Nu  har man väl rätt att bli förbannad, varför ska jag stressa  ner och ta prover som dom inte bryr sej om att kolla ens?
Skit!
Nåja vi plockade hallon, Ingela & jag, sen åt vi lunch, vi hade tänkt ut en vända till men då ville min kropp vila i stället och så fick det bli.
Cyklade iväg ½6 mötte Kjell och cyklade vidare till Lill-Eva och Peter, surströmming enl tradition. Trevligt, men ½9 ville min kropp inte vara med längre så då fick det bli taxi hem och snabbt på bäddan.
Fan, att man inte orkar nånting nu. Men det var kul att träffa det gamla goa glada golfgänget igen, trots att det blir dåligt med golf för min del. Men  många snapsvisor blev det, fast det bara blev en lille en för mej.
Idag kom Sara, Karin och Margarete och vi åkte först till Rävasten, stängt, sen till Höslaget i Avan som var en verkligt positiv överraskning. Massor med folk och aktiviteter. Mat & fika, försäljning & loppis. KUL!
Nu har jag vilatett tag  och sen kokat squashsoppa, Ante, Maria & Elin har testat. Godkänt. Nu är dom ute och äter bröllopsmiddag och sen kommer Elin  till mej. Vi ska sova tillsammans i natt. Mysigt!
Men först ska vi titta på TV och kanske spela en skitgubbe, vi får se vad det blir.
Ha det gott! I morgon tar jag sista "helvetestabletten" för denna gång.
Höres!
Viv/VB 

Kommentarer
Postat av: marg

Hej,

och tack för denna trevliga dag. Jag föll också baklänges när jag kom hem och det var skönt sov en halv timme, men inga fler äventyr idag, ska läsa en bok ikväll och sova sen.

Mysigt att Elin är hos dig.

kram och god natt lite senare marg

2009-08-08 @ 20:22:51
Postat av: marg

Hej,

och tack för denna trevliga dag. Jag föll också baklänges när jag kom hem och det var skönt sov en halv timme, men inga fler äventyr idag, ska läsa en bok ikväll och sova sen.

Mysigt att Elin är hos dig.

kram och god natt lite senare marg

2009-08-08 @ 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0