Lördag 29 aug---regn, regn

En hel abetsvecka till ända redan, jag har jobbat tre dagar denna vecka, mycket kul. Allt känns som förut.
Som jag befarade så jobbade maken full dag igår, men det gick ingen nöd på mej, jag hade Marlene, Ulf och Yvonne på lunch, det var trevligt. Sen for jag ut  och kollade skördedagarna, fint väder. Hämtade Blåklockan i Luleå och sen for vi med Dagny till Tolvmansängen där vi inmundigade surströmming med ALLA tillbehör. Vaknade vid 9 åt frukost och sen bar det iväg hemåt. Rolf spelar tävling i detta vansinnigt dåliga väder. Tur att jag avstod. Var ut en snabbis på marknadsplatsen och köpte åkerbärssylt. Nej nej inte till mej, jag äter inte sånt, min kusin i Hedlanda beställde.
Nu ska jag vila mej en stund, ska följa Kärran till Sävast och prisutdelning.
Sen blir det middag i Trångfors.
Jag har blivit så hes, tror att det är en biverkning som anlänt, i övrigt mår  jag bra.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Vad kul att höra att du känner dig bättre! Har varit på loppis i Veinge idag, snacka om att himmelen öppnade sig lokalt över platsen (synn om arrangörerna). Vi for sen vidare bortåt smålandsgränsen på vernissage - Angelica Ahlefeldt-Laurvig - himla trevligt. Ikväll blir det till att slappa framför TV:n /Kram från B-M

2009-08-29 @ 17:44:54
URL: http://kronidan.blogg.se/
Postat av: marg

Hej, roligt att du mår bra!!

Är kvar i Härnösand. Vi har varit på marknad idag. trevligt. B. är på hitväg, och söndagmorgon åker vi hem. ha det så bra, sov gott hälsar

marg

2009-08-29 @ 20:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0