Lördag 15 aug.

Ja inte var vi uppe i svinottan i morse heller. Men vad gör det? Vi körde till golfbanan, lite folk, startade med hög svansföring, idag var det väl ändå min dag? Efter 9 hål och många regnskurar gav vi upp och åkte till campingen för att få el till bla TV:n, så nu sitter vi här och jag måste säja att jag mår BRA. Jag har tagit min första whisky på snart 6 månader, utan att det  brinner i munnen. Golfresultatet blev väl som vanligt, nånstans i mitten.
Nu ska vi duscha och sen ska vi grilla trots att det nästan är storm. Vi kan inte få upp vindskyddet, det bara flyger iväg och markisen är också på väg. Vi pratar om en resa utomlands.....över hela julhelgen..för det är ju bara 4 månader kvar........
Trevlig kväll!
Anderssons

Kommentarer
Postat av: marg

Skulle bara titta in, roligt att ni har det bra.Maken och jag har idag haft kräftskiva för två. Det var trevligt och gott. Nu är vi mätta och efter en dålig deckare på TV lockar bara sängen-

God med er, sov gott kram marg

2009-08-15 @ 22:47:29
Postat av: Vinsalisa

Mysepys! ..och julplanering, ja snart är vi där....bara 5 löningar till....Vi har haft loppis i byn idag, barnen är nöjda de blev 300 kronor rikare var, mycket pengar speciellt för en 8 åring! Nu skall jag ut på en låååång löprunda innan taccos och ett glas rött.

2009-08-16 @ 16:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0