Lödag 22 aug

O-tourens dag. Ja idag ska vi spela den omtalade tävlingen. Får väl se om orken håller i 18 hål. Tur som är så är allt på "skoj-basis". Sen blir det surströmming hos Kicki och Peder.
Igår fick vi träffa familjen Sara, Pontus och bebisen, som inte fått sitt namn än. Vi hade "soppteater" här, 16 glada hungriga trängdes runt bordet och det gick alldeles utmärkt. Kvällen avslutades redan kl 21. Trött, trött. Vaknade  ½4 i morse och passade på att läsa tidningen, somnade om vid 6-tiden.
Jag har fortfarande ont i örat och lite i halsen, men det ska tydligen enl Umeå inte göras nåt åt. fick provsvaren i fredags eftermiddag, blod- och vita hade gått ner rejält, därför är man mer sliten än vanligt. Väntar med spänning på svaret  jag ska få av onkologen på måndag. Jag gruvar mej.
Må gott och trevlig helg på er alla!
Viveka

Kommentarer
Postat av: marg

Hej, vilket strålande väder för er golftävling.

Lycka till och särskilt till dig för 18 hål.

kram marg

2009-08-22 @ 11:48:04
Postat av: marg

Hej, har varit på middag hos en god vän, mycket gott och trevligt, ett glatt gäng. vid 23-tiden for vi hem, har så ont i axeln. Nu ska jag gå och sova.

Hur gick det på golfen?

kram marg

2009-08-23 @ 00:03:58
Postat av: Syster Lena "m. stringtrosor"

Hej där!

Herregud vad du är i farten. Hoppas allt gick bra med intyget för inställd fjällvandring.... och att du mår bra!;)

2009-08-23 @ 17:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0