Lördag - i kärlekens tecken

Vaknade ganska tidigt, åt fukost och skyndade tillbaka till sängen. Ville slappa lite men........då kom städerskan!! Hm.
Tänkte ta en promenad till stan men det blåste svinkallt, vi var tvungna att ta bilen. Åkte till Ersboda, hittade den rosa koftan!!! (Plus lite till)
Efter liten rundvandring på EXPO med Gunilla och Sune åkte vi hem till dom och åt  en sen lunch med lite bubbel.
Jag blev så himla trött så jag tog en liten nap i soffan. Skönt!
Sen gick vi till  " brottsplatsen" alltså Lottas Krog där  jag och maken träffades för 10 år sedan.  Ännu mer mat !!  Men kära nån, när ska jag börja tycka om mat igen??
Nåja den dagen den sorgen. I morgon är det sista dagen här på Lilla Hjärtcentrum  då ska jag  ta lite fler prover innan jag  skrivs in på stora hjärtcentrum.

Höger upp och vänster ner= kram enligt min bror Jan-Erik modellen.

/Viveka

Kommentarer
Postat av: Granen

Hej vännen! En lördag med med och motgångar verkar det som. Romantik kommer i alla fall alltid lägligt och välkommet! Sista dagen på lilla hjärtcentrum idag och sedan iväg till stora. Vi tänker på dig och er mest hela tiden! Inga snabba steg på våningen ovanför...visserligen lite lugnare för Dixan som bara behöver hålla koll på en våning nu. Walter har blivit 17 och överlevt en natt ute i skogen tillsammans med sin klass. De åt pannkakor här hemma i köket efter en välbehövlig tvagning och sedan kollapsade de framför en film i soffan. Vädret är tillmötesgående kallt och mulet. Någon liten solstråle men inget som gör att vi längtar ut.

Vi skickar säckar av jädrar-anamma och avvaktar med skämtsamma kommentarar till dess du kan skratta utan att få ont efter op. Hip-hip få alltså bero. Om du såg "Så ska det låta" i fredags så var en av hiphipparna med, i Sannes lag. Han var toppen! Enorma kramar till dig och guuben/T&Co

2009-04-19 @ 15:10:45
Postat av: Åsa från Ä-byn

Hej Viveka

Vi har just kommit hem efter en vecka i Nausta

Kul det här med din blogg

Kämpa på som bara du kan vi tänker på dig

/Rolf&Åsa

2009-04-19 @ 16:52:21
Postat av: Margarete

Hej Viveka & Rolf,

idag var det äckligt ute med nästan storm så jag stannade inne. Har börjat med promenader med kryckor, inte långt men dock, alla barn i början.

Imorgon på stora hjärtdagen ska du vara i mina tankar hela dagen. Skickar dig all energi jag kan avvara och håll

2009-04-19 @ 19:19:22
Postat av: Margarete

Hej igen, hur tokigt kan det bli, allt som jag hade skrivit bara försvann, men nu ser jag ju vart det har tagit vägen, det hade väl bråttom till er. Jag håller tummarna och Bosse också.

1000 kramar

marg

2009-04-19 @ 21:13:35
Postat av: Jan-Erik och Irene

Nu har vi läst din nya blogg.

Du vet att vi håller alla tummar, fingrar och tår för din skull.

I dag har vi ätit middag i grillkåtan. Vi ser fram mot att ha dig och Rolf som gäster där snart.



Kramar från oss.

2009-04-19 @ 22:03:00
URL: http://kronidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0