Fredagkväll-natt

Hej på er alla!
Nu har vi kommit tillbaka till hotellet. Det är sent så vi fick faktiskt smyga oss in. Alla andra sjuka ligger redan i sina sängar men inte vi, vi partar to the bitter end. Jag har väl inte mått som bäst ikväll men snart är ju det slut det eländet.
Man måste ju hålla ut så man glömmer bort att man faktiskt är sjuk....jag ha lätt för att glömma bort det när jag har trevligt. Tur är väl det.
Synd att man inte kan njuta av god mat som man blir bjuden på, jag har ju ingen matlust.
nu är maken trött så det är väl dags för mej att säja god natt till er alla.
I morgon ska vi ut på stan, jag gillar Umeå, jag vill ha en rosa kofta.................

Kram och sov gott!
/Viv

Kommentarer
Postat av: Vinsalisa

Godmorgon på er i Umeå!

Sol ute, men kallt...blåsigt och +1. Hoppas att du hittar din rosa kofta idag. Nu skall jag ut och rengöra skidor och pumpa cykeldäck, säsongsbyte!

Här kommer en stor kram.

/M

2009-04-18 @ 11:21:17
Postat av: Den helige ande

Jamen va trevligt ni verkar ha haft det igår, det låter bra det! Synd bara att du mått dåligt:( Tyvärr kan jag inte hålla med dej om Umeå, jag hatar Umeå, vill aldrig mer dit!!!Men det kanske inte är så underligt.... Ante är på pimpeltävling idag för ovanlighetens skull, haha. Jag var ute och gick med hundarna halvsju på morgonen, man har blivit gammal när man inte kan sova länge på morgnarna. Har haft besök av lillebror som vanligt på lördagsmorgon, det var trevligt! Ha det bra båda två och hälsa Lotta från mej!!!!

2009-04-18 @ 11:31:48
Postat av: Roger Stenberg

Här hemma är det kallt och blåsigt, har lagt på sommardäcken så nu är det bara att vänta på snön=)=)

har grillat en körv inomhus för ute är det ingen värme så det fick bli kaminen i stället.

Ha det bra och hälsa skåningen....



Kramar från K+R

2009-04-18 @ 12:06:11
Postat av: marg

God, ja vaddå middag klockan är tolv. Jag håller på med mat, barn och barbarn kommer på middag och ska fira B:s födelsedag i efterskott. Har du hittat en rosa kofta än? Här skiner solen men det är kyligt.

Ha det bra

kram marg

2009-04-18 @ 12:12:46
Postat av: Alf och Kina

Hej till Er båda.Va trevligt att du kan koppla bort allvaret ibland. Här i Stockholm är det kallt idag men det är ju bara april ännu.För kallt att vara på lotten.Fru Söderström är inte så pigg så vi får väl se hur det blir i sommar.Vi har varit och lunchat i Hötorgshallen sedan en mackiato på Vasagatan i Oscarshuset.och ikväll ska vi äta sushi med Conny( en gammal kille till Vivi).Vi ser framemot när du kommer hit.Hälsa gubben. Kramar från Kina ,Alf och Vivi.

Ps. Ingrid hälsar så mkt till Dig.Pratade med henne igår.

2009-04-18 @ 17:09:29
Postat av: AnnaLisa

Hej Viveka,

Anita berättade om bloggen och jag måste genast skriva till dig.

Vi är många som tänker på dig och det tror jag att du känner. Många kramar från Lojsan o Tommy.

2009-04-18 @ 19:41:33
Postat av: Marléne

Hej hej moster !

Hoppas att din shopping var till belåtenhet ;) Någon rosa kofta kanske stan kunde erbjuda.

Idag har vi haft överraskande besök av ditt barnbarn Isak, hans pappa Per var också med. Det var verkligen jätte roligt att dom kom förbi.

Hoppas att ni haft en bra dag idag o fått vila lite också.

Vi skickar ett ton kramar till dig o Rolf

Kram kram kram

2009-04-18 @ 20:31:06
Postat av: rogste02

en historia innan kvällen..

En 80-åring gifte sig med en 20-åring

Efter 1-år så fick hon barn ,och läkaren var alldeles förstummad.Hur kan du vid din ålder , han svarade att "det gäller att hålla maskineriet igång"

Efter 1 år blev hon med barn igen och läkaren blev lika förstummad, "det gäller att hålla maskineriet igång" svarade han.

Efter 1 år kom hon in igen!

Läkaren sa då åt 80-åringen. Jag tror du måste byta olja i maskineriet för att den var alldeles svart!!

Kramer från oss....

2009-04-18 @ 21:22:25
Postat av: Ante

Hej på er,hoppas ni har haft en trevlig kväll.Jag har varit på Holmträsknappet idag,det gick inget bra,imorgon är det Lionsnappet Vuollerim då hoppas jag att det går bättre.Elin ska med också.Vi kan väl höras på telefon imorgon.Godnattkram å sovgott

2009-04-18 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0