Första kontakten fredag kl 1230

Nu har jag blivit intervjuad och det har tagits en MASSA prover. Har träffat sjukgymnasten, narkosläkaren  samt tre olika läkare.
Vilket bemötande!!
Fantastiskt trevligt mitt i allt elände.
Nu är vi installerade i Hotell Björken, (det  låter som äldreboendet i Boden!) så nu slappar vi bara. Ska till Gunilla och Sune på middag ikväll, det ska bli trevligt. Imorgon är en annan dag, vi får se vad det blir. Ingen aktivitet iallafall förrän söndag. Då blir det väl nya möten, nya prover......
Nu ska jag krama min man. Skönt att han är här med mej och på söndag kommer Åsa...
Må väl!
Kram/Viv

Kommentarer
Postat av: Granen

Gott att höra att första dagen gått bra och att ni har varandra! Bra vårdersonal är värda sin vikt i guld, härligt att veta att ni fått träffa sådan, just vad som behövs! I Boden fick det för sig att gråna igen och börja snöa efter ni for. Inget att hasta tillbaka till. Ska försöka ordna med tussilago och vitsippor innan ni kommer åter, fast det hinner jag kanske inte. Nu när ni farit ocg op. är nära kan jag på allvar lägga kraft på att längta er tillbaka hit!!! Dagarna får man som vanligt ta som de kommer. Ha en trivsam kväll med era vänner ikväll och sov riktigt gott. Vi skrivs snart igen!

2009-04-17 @ 17:02:51
Postat av: stora syster

Hej. Sa nu ar ni i Umea. Tanker pa dej hela tiden tills vi ses i Prag. Jag ringer

2009-04-17 @ 17:55:58
Postat av: Vinsalisa

Hej på dig vännen!

Nu är jag tillbaka hemma efter några dagar i Vittangi. Från sol i norr till snö och mulet i Unbyn....nu återstår bara att packa upp och tvätta eller jag menar lämna tvätten till tvätterskan...

Tänker på dig!

Kramar från oss alla på Unbyn 56

2009-04-17 @ 22:14:31
Postat av: Marg

Hoppas att ni hade det trevligt ikväll med era vänner. Här HAR DET SNÖAT !!!

Våren har tagit semester tror jag.

kram och god natt



marg

2009-04-17 @ 22:25:25
Postat av: gunilla söderqvist

Efter en trevlig dag med bl.a inköp av rosa kofta!!!

samt andra aktiviteter på dan så avslutade vi denna dag med middag på Lottas, där Vivvi å Rolf träffades föe tio år sen.

Tack kära syster för en trevlig dag1

Sov gott

Kramar från oss Gunilla å Sune

2009-04-18 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0