Måndag 21 nov

Som sagt, dagarna går och man försöker roa sej så gott det går. Men jag har och har haft så himla ont i högra lungan. Ville prata med Roger, dels om detta men också svaret på DT. Man är ju orolig..
I torsdags när Meeri var här och bytte kassett så måste det ha blivit nåt fel för pumpen har tjutit i ett. "kassetten lös", "luft i slangen" mm mm så jag har bytt och bytt, skruvat lös och börjat om. Tror inte att jag har fått rätt dos i och med det. Nåväl allt har sin övergång!
I fredags åt vi gott och tittade på TV och lördag trotsade jag smärtorna och följde med golftjejerna, först på Kinarest. sen på Strajk Alley. Jag var hejaklack, för jag kunde ju inte bowla, tre av mina fingrar på högra handen har stora sprickor, inte alls skönt. Men det var kul, man glömmer bort det onda för en stund.
Idag ska Mona G och jag åka buss till Luleå, ska ansluta till F21-pensionärerna på Bishop Arms, ska bli kul.
Skål och ha en trevlig måndag.
Viv

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vilken trevlig träff på Bishop Arms idag. Det är alltid lika roligt och träffa f.d arbetskompisar. Har läst lite om de du varit med om du är helt otroligt beundransvärd - som sagt GE DIG INTE Kram Birgitta

2011-11-21 @ 19:25:37
Postat av: Kina och Alf

Tjolahopp!

Nu har du och Mona väl varit på Olssons i Luleå och på F 21-Puben. Hoppas att det var trevligt. Jag brukar få en bildrapport ibland om fotograf Tommy varit där. Hoppas det!

Lite snö har det också blivit ser jag. Då får man glädjas åt att det blivit lite ljusare. Och om en månad vänder det!! Något att glädjas åt i denna mörka November.

2011-11-21 @ 19:26:53
Postat av: Britt-Marie

Följer din blogg, men kommenterar inte så ofta - skönt att du är still going strong!

Har en lillasyster som är sjuk och det tar ganska mycket energi, därför inte mycket kommentarer på bloggen, försöker ändå läsa lite på Facebook. Kram från B-M <3

2011-11-21 @ 22:13:31
Postat av: dalaibo

Tack Viv och de tre damaer jag fick "vara" med en stund på basen PBA, vilken måndag jag fick mig till livs. Jag trivdes verkligen med ER gullevänner.

Påminner dig om att be om hjälp, en förutsättning för att få hjälp är att be om den. Det är inte svaghet - det är visdom och den som får ge dig hjälp stärks i självkänslan att behövas.

Ett exempel; be någon googla Ho'oponopono och läsa den för dig medans du vilar i din sköna säng.

Kram

2011-11-22 @ 15:13:10
URL: http://www.lovedepartment.com
Postat av: dalaibo

Har nu tagit mig en längre studie av dina fina blogg texter. Någon tår faller på min kind i medkänsla och så brände jag pannan med tevatten på spisen - but so what - jag hade Colombiansk musik på och var så inne i din situation. Så fint att Du delger dina tankar - - - jag önskar DIG allt GOTT och det högsta bästa - kram Bo

2011-11-22 @ 20:36:32
URL: http://www.lovedepartment.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0