Lördag 26 nov

Idag  ska  staken fram, nej jag menar stakarna, man har väl flera....
Ja vad har hänt sen jag skrev sist?
Torsdag morgon kom min svägerska och vi åkte till Luleå för lite onödig shopping. Tänk att det är så kul att botanisera i vissa affärer. Men ett ställe som är makalöst är ju Returidé på Kårbacken, där kan man verkligen fynda,
men jag har lovat maken att om jag köper en pryl, så ska en ut härifrån.
Inga problem. På kvällen satt jag vid symaskinen, Irene klippte. Vad det blev avslöjar jag inte nu, men bra blev det. Men så var det någon som satt woodoo på mej eller symaskinen, för den gick sönder! Tur att det finns  dom som kan laga den.
Fredagen ägnades åt shopping i Boden. Vi har ju verklgen fina affärer och på em åkte så min svägerskan hem.
I gårkväll var vi på  after work på Bodensia. Mycket trevligt. God mat och gott vin. Trist bara att jag stupade innaför dörren, så det blev syrgas på. Dessa trappor....
Idag är det så lördag och stormen har satt stopp för mina promenader. Det låter som om taket är på väg att flyga iväg....
Till alla mina vänner, ha en trevlig 1:a advent men glöm inte att "Det läcker mycket energi ur konflikter!"
Viveka, som lever efter 11:e budet......

Kommentarer
Postat av: Matilda

Varför inte reda upp gamla konflikter en gång för alla....

2011-11-29 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0