Söndagkväll 8 maj

Vaknade tidigt, ½8,försökte somna om för det är ju inte kul att sitta uppe ensam. Jag har en make som tycker om att sova....länge. Men slutligen blev det frukost och sen ut. Efter ett ICA-besök så har jag suttit ute och njutit av solen tillsammans med Marg. Sen fick jag besök av Nisse, Eva, Oscar och deras fina hund Mozart.
Nu väntar jag på att den äldsta ska komma hit efter att tillbringat helgen med släktingar.
Jag är nu ganska trött och synd nog ställde jag mej på vågen när jag duschat....49 kg, det är inte klokt vad det rasar fast jag äter och äter. Dessutom har jag fått liggsår i ryggslutet, ska behandlas med honungsplåster, det tror jag på.
Nu blir det lite TV innan ruschen....
Kram & hej!
Viveka
Hjördis, Yvonne och jag söndag 1 maj i Gammelstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0