Onsdag 11 maj

Återigen har jag skrivit ett långt inlägg men den här förbannade datorn slänger bara ut mej.
Ska fatta mej kort innan det händer igen. Jag har  haft tre sköterskor som lagt om insticket på axeln samt bytt kassett till morfinpumpen och det tog över en timme. Sen kom Y och KG och till sist Klara med en jättportion sushi.
Sen tog jag bussen till Vuollerim, broder  och svägerska hämtade mej vid macken och vi for till Kronidan.
Vi har ätit en jättegod fisksoppa och tittat på TV så nu väntar sängen.
I morgon ska vi plantera lite på diverse gravar och ta med mamma ut. Stor-syster är ju här i hemma från USA, så det blir säkert livat.
Godnatt
Viveka

Kommentarer
Postat av: Siv

Hej min vän!! Hoppas att du får en trevlig dag i Vuollerim.... Kram Siv

2011-05-12 @ 05:19:11
Postat av: Marléne

Så duktig du är som orkar det :)

Hälsa alla där borta.

Kram kram

2011-05-12 @ 09:02:54
Postat av: Siw

Hej Viveka!

Jag drabbades av samma elände som du, med datorn, igår. Allt bara försvann. Då ilsknade jag till och gick därifrån. Den som drabbades var förstås du. Då berättade jag att vi nu är i Strängnäs. Leif har lite jobb för bostadsrättsföreningen, som måste utföras. Sedan ska vi måla ett fönster och foga kaklet i köket.Den 2a juni åker vi till småland och hälsar på min bror, Roffe och Eva, några da´r. Efter det är det stugan som gäller, resten av sommaren.

Vad härligt att du fick en så upplyftande kväll på Saga! Minns Gösta Linderholm. . samma plats. . . .ja, hu vad tiden rinner iväg. Men vad rätt du gör som passar på och roar dig. Hoppas denna dagen blir riktigt trevlig. Kramar/Siw

2011-05-12 @ 09:21:18
Postat av: marg

Hej! Är du kvar på Kronidan? Vad roligt att komma ut och att ha syskonträff! Vi har varit på landet H:sjö, och jag har börjat städa. Hälften har jag hunnit.Nu är det kväll och jag ska ta mig en kopp kamomillte och lite läsning. ha det bra och sov gott! Kram marg

2011-05-12 @ 21:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0