Fredag den 6 maj

Ja då är man hemma igen. det blev ett snabbt besök på 51:an. Det var ingen fara med att spinalvätska läker ut och det blivit en stor bubbla på ryggen, man får väl lita på expertisen.
Kom hem igår ialla fall och då kokade jag palt, blev ju så sugen. Min kära syster Yvonne och hennes man och Ingela kom också på palt.
Idag mår jag också bra, distriktssköterskan har varit hit och kollat bubblan och håller fortfarande koll över helgen. Känns tryggt och bra. Syster från USA är här ännu men ska åka till släktingar i Luleå om en stund.
Jag planerar att tillbringa helgen utomhus om vädret tillåter. Ska bli underbart med frisk luft.
I kväll ska vi bara luta oss tillbaka i soffan och titta på TV, det blir underbart det också.
Lev väl!
Överstinnan.

Kommentarer
Postat av: Vinsalisa

Gott med palt, mums!!! Jag går dygn och längtar oxå ut i solen imorgon....jag skall "låsa" in mig i växthuset och gegga med jord och fröer, mysigt! Kom gärna förbi och andas frisk luft tillsammans med mig.



/M

2011-05-06 @ 16:50:48
Postat av: Siv

Hej!! Va kul att höras av idag och att du verkar må

rätt så bra. Ha nu en skön helg i solen för det verkar

bli rätt så bra väder i helgen... Kram Siv

2011-05-06 @ 17:55:47
Postat av: Kina och Alf

Härligt att höra att du är hemma och ska få vara ute i friska luften. Njuuut!!

Kramar

2011-05-06 @ 21:01:59
Postat av: Ingela

2011-05-06 @ 21:56:29
Postat av: Siw

Skönt att det blev en så kort visit på sjukhuset.

Önskar Dig en härlig, smärtfri helg ute i solen.

Kram, kram/Siw

2011-05-06 @ 22:11:27
Postat av: Ingela

Hej! Ja då försöker jag igen.Du vet det här med dator. Tusen tack för ett trevligt palt kalas. Du är otrolig som ställer till med detta,men gott var det.Hoppas Du får en trevlig helg nere vid älven. Bamsekram

2011-05-06 @ 22:14:35
Postat av: marg

Skulle bara säga TACK och godnatt min vän!

2011-05-06 @ 22:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0