Lördag-söndag 19-20 mars

Uppe mitt i natten.....vi har haft gäster och sett  avsnitten 1-10 av Solsidan. Herre je vad man får skratta och det behöver man ju verkligen. Kan det bli stolligare än  det programmet? Fast väldigt mycket tänkvärt, det är inte bara påhittat, det går ju till så där  lite var stans vill jag påstå. Nåvä, vansinnigt roligt var det, kan rekommenderas!
Efter morgonbestyren gick vi en promenad i det fantastiska vädret,sen ner till stranden där maken grillade korv, jag åt en apelsin och sen somnade jag på en bänk en hel timme och det var underbart.
Fick sen besök av Anita och AnnaLisa, Vuollerim och Jokkmokk. Kul!Tack för besöket flickor gör om det snarast, helst en hel dag!
Veckan som gått har varit intensiv. Jag har mått ganska bra med tanke på doseringen av Sutenten. Torsdag var syster yster Yvonne hos mej hela dagen och det blev promenad och sen på  em var jag på varmvattengympa och det är fantastiskt skönt. Jag behöver ju inte ta i för kung och fosterland, det är härligt att bara flyta omkring.
Fredag var det vila ända fram till lunch, sen följde jag med en väninna till metropolen Harads, där vi shoppade renkött och en festivo ljusstake på loppis. Besökte ett hus, 7 rum och kök, där hade dom loppis och jag har inte stängt munnen än. Där fanns ALLT....120 kopparpannor, 120 kaffekvarnar. antika, hela väggar med väggklockor, flera hundra skedar i ramar, lappdockor,massor, äkta mattor, fioler och  PRYDNANDSSAKER........så fort jag blundar ser jag allt detta. Vet  inte i nuläget att helvetet börjar här......
Nu ska jag gå på bäddan, måste sova fast jag har bilderna från  det vita huset med blå knutar på näthinnan.
Godnatt alla nära och kära
Viveka

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Tjolahopp i solskenet! För det är det väl? Vi har fått känna på vårvärme - +14 i förrgår. Men nu är det åter till ordningen, frostnätter och +4 på dan. Det var väldigt vad du har hunnit med. Hörde av Mona att hon nyss såg dig komma utanför i bilen. Kl är strax 6 på morgonen. Om ett par timmar blir det direktionsmöte med kaffe. Ha det så gott, vännen! Kramar...

2011-03-24 @ 05:54:26
Postat av: Siv

Hej!! Hoppas att du haft en bra vecka och kunnat vara ute i solen....Ha en bra dag Kram Siv

2011-03-24 @ 11:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0