Fredag 7 jan Grattis Marlene 48 år !

Mycket bra dag, följde med Yvonne och KG till IKEA. Det var så länge sen jag var dit. Skulle inte handla nåt men det blev lite i allafall. Jag har mått jättebra både idag och igår. Men smärtan på högra lungsidan ger sej aldrig. Men man vänjer sej, bita ihop och försöka tänka på nåt annat. Det värsta är mardrömmarna man få när man har ont och sover.
Om allt går vägen tänkte jag bege mej till Vuollerim och hälsa på lilla mor. Har inte varit till henne på 3 veckor. Det är så roligt för hon är så glad och nöjd, inte ont nånstans utan bara sjunger och pratar.
Mina brorsbarn är hemma i Kronidan så det vore kul att träffa dom också.
Men om jag ska orka göra det så vill det till att jag går och lägger mej nu, eller va tycks?
Önska er en god natt, sköna drömmar mm
Viveka

Kommentarer
Postat av: Marléne

Så kul att höra att du fick må bra idag :)

Tusen tack för gratulationer och dina presenter, de värmer så gott :) Du är bara så otroligt omtänksam, trots att du har fullt upp med att bli frisk själv så hinner du ändå tänka på så många runt dig. Inte många som har ett så stort och generöst hjärta som dig :)

Hoppas att du får en god natts sömn utan mardrömmar och värk.

Kram från mig

2011-01-08 @ 01:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0