Söndag 6 februari

Igår lördag var vi på Jokkmokks marknad. Ganska skönt väder men konstigt man fryser alltid, det hör till.
Sen åkte vi till min lilla mamma. Hon satt i matsalen med en grå plyschkatt i famnen och sjöng för sej själv.
Hon är lycklig i sin värld, men hon kände igen mej den här gången. Vi fick i allafall skratta nåt vansinnigt åt henne för hennes kommentarer, kan inte återge dom här, alldeles för fräcka!!!
Kom hem vid 2-tiden och då var det trapphusträff med damerna, väldigt trevligt som  vanligt. Hoppas verkligen att den traditionen består.
Maken ska upp kl 3 i natt så det är bäst att krypa ner under täcket och vara tyst.
Jag var ju på röntgen i onsdags och jag har inte hört nåt från "min" Roger. Men nånting säger mej att om det hade varit illa så skulle han hört av sej på en gång, så jag simmar lugnt
Söta mor
Hon ser spjuveraktig ut

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja nog är hon söt lilla mor.Man kan inte tro att hon är så gammal som hon är.Vilken glimt i ögat,när hon håller sin lilla katt.Hoppas att Du också mår bra. Bamsekram Ingela

2011-02-07 @ 09:28:11
Postat av: Anonym

Ang. fräckisar Sådan mor sådan dotter /Åsa

2011-02-07 @ 10:41:49
Postat av: Anonym

Ang. fräckisar Sådan mor sådan dotter /Åsa

2011-02-07 @ 10:42:11
Postat av: Marléne

Så fin hon är lilla mormor :) Hon ser otroligt pigg ut och ung ut :)

Oh så håller jag nog med Åsa också ;D



Kram kram

2011-02-07 @ 20:15:27
Postat av: Britt-Marie

Så kul att se lilla Olga på bild - rörande att höra att hon ändå mår bra och är lycklig i sin lilla värld (inkl. fräckisar - och såna kan vi ju Viveka) Roligt att höra att du är så pigg så du varit på Jokkmokks marknad! Oj, vilka minnen man har därifrån!

Stor kram till överstinnan från Jokk-Marie

2011-02-07 @ 23:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0