Fredag 18 febr

Godafton!
Herre gud vad jag är dålig på att skriva i min blogg! Ni kommer troligen att tröttna på den, eller??
I veckan har det ju varit så himla kallt så man kan ju knappt andas. Kan inte vara ute, mina lungor pallar inte med sån här kyla. Maken har varit hemma ett par dagar och det har varit riktigt trevlligt att mysa i soffan ......på dagen....mitt i veckan....!
I tisdags var jag på  Björknäs VC för provtagning och spolning av venporten, det ska man göra en gång/mån så nu är det gjort.
Onsdag var det tandhygienisten, kunde inte göra det för jag måste äta penicillin, en särskild sort, när dom ska ta bort tandsten o dy. Jag äter ju en annan penicillinkur för urinvägsinfektion, men det var som sagt  "fel" sort. Tänk vad många piller jag tar varje dag. Men på söndag är det sista Sutent för denna gång. Åtminstone två veckors uppehåll, ska bli skönt för jag har så ont i munnen och skinnet lossnar runt alla naglar.
Roger B ringde i går och meddelade att mina prover var toppenbra, det var ju bra.
Fick kallelse till ny DT den 8 mars. vem ska man be till för att tumörerna ska minska?? Men man ska inte klaga, det finns dom som har det värre....min kära sonhustru, som ligger på avd 43, palliativa i S-byn.....om man bara kunde göra nånting. Det är så sorgligt alltihop.
Maria, om jag lutar mej mot Dej och Du lutar Dej mot mej så klarar vi oss......

Kram och godnatt
Viveka

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Hej Viveka!

Det är svårt att skriva något efter dessa ord.

Att kunna skriva några tröstande ord än svårare. Jag vill bara säga att jag tänker så mycket på dig och de dina.

Kramen från AnnaLisa

2011-02-20 @ 17:39:06
Postat av: Kina och Alf

Hej Viveka! Hoppas att du får en bra period nu utan sutent. Och att du kan få gå ut. Den bistra kylan ska ju enl prognosen släppa om ett par dar. Mona är på väg upp till Boden med tåget just nu och kommer fram kl 7 idag, onsdag. Vi har -16 nu. Kallaste vintern sen vi kom hit 2000. Vi är med dig. Sänder ett par bilder från Monas födelsedag på din mejl. Bamsekramar...

2011-02-23 @ 05:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0