Måndag natt 12 april Grattis svärsonen Lars, 47 år

Man har varit helt förkrossad den senaste veckan. Så otroligt ofattbart. Ändå har ju inte jag det värst, det är ju sonen och hans familj som plågas  dagarna igenom.
Trots allt så har veckan gått, jag minns knappt vad jag gjort. I fredags var jag till Dr Bibi Breitholz och visade upp mina utslag som jag fått på båda brösten och på benen. Förhoppningavis är det en biverkning av Sutent. Ska fortsätta med det eländet om en vecka.
Men i söndags hade vi  den sk "söndagssteken" här tillsammans med barn barnbarn Marias barn som jag även räknar som mina barnbarn. Det var skönt att träffas även om ingen släppte tankarna från Maria och insåg att hon fattades oss.....
Idag har jag varit till syster i Gammelstad hjälpt henne med lite prissättning inför hennes Veckans Allehanda vecka.
Men nu är det natt och jag behöver vila.
Kramar till er alla nära och kära
Viveka

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Du är fantastisk, Viveka! Ingen som vi idag känner äger din djupt mänskliga och kärleksfulla förmåga att räcka till för många. Det är en avundsvärd egenskap som ligger så långt ifrån dagens omhuldade satsa-på-dig-själv-mentalitet som man kan komma. Tack för att du finns!!

2011-04-12 @ 07:40:21
Postat av: Karin Jönsson

Ja jag håller med föregående skrivare.

Du är fantastisk. Var på Bjärka i fredags, vi, (spf)

serverade våfflor. Moster Olga var med, pigg som bara den, trots att hon varit lite krasslig tidigare. Ha de så bra som det bara går.

Kram

2011-04-12 @ 14:13:58
Postat av: Britt-Marie

Här finns inga ord - vad orättvist livet kan vara. Min mamma avled i sitt hem 8 mars 87 år gammal(klar i huvudet och utan värk) och det är väl så det ska vara. Visserligen sörjer jag min lilla mamma, men det är ju "naturens gång", men detta med Maria är ju bara såå tragiskt.

Håller med Kina o Alf till 100% i deras inlägg - du är outstanding Viveka - tänker mycket ofta på dig /STOR KRAM från B-M

2011-04-13 @ 00:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0