Måndag 18 april

Måndag och jag ligger fortfarande kvar på 51:an, och jag har fortfarande syrgasen aktiverad, klarar mej inte utan. Förmodligen får jag med mej syrgas hem,precis som min pappa, han hade syrgas dom fyra sista åren han levde.
Tillbaka till helgen. Maken sov över här lördag till söndag, det var tryggt och skönt.
Igår söndag hade jag besök av min kära syster, sen kom svågern och vi hade en fin pratstund och till sist kom maken.
Nu är det alltså måndag och jag har haft jätteont nu på morgonen. Så nu har jag plåster, 500 mg plus tabletter som ska under tungan. Nu i veckan ska jag få börja med Afinitor och då ber jag er alla att hålla nån av era tummar att det hjälper något.
Nu på förmiddan kom Slangen med två av sina småslangar och hälsade på. Han är då otrolig denna Stefan, han är den som ringt och besökt mej mest under min sjukdomstid.
Nu är det lunch så jag ska försöka få i mej nåt lite...
Kram & hej från Viveka

Kommentarer
Postat av: Catarina

Håller båda tummarna! och tårna!! och grannens tummar!! Hoppas för allt i världen att det hjälper och att du därtill slipper ha ont.

Om du tittat ut genom fönstret idag har det säkert sett ut som att det varit dunderfint och soligt... men som det har blåst! Glad att jag inte använder hatt, den hade man fått jaga genom stan idag. Ska nu ändå ge mig ut på en eftermiddagspromenad, har lovat mig själv 12 000 steg per dag och det ska jag lyckas med! Många kramar!/Cat

2011-04-18 @ 16:28:33
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Kära vän! Vi håller alla våra tummar och tår så hårt vi kan. Åsså kramen. Hälsar AnnaLisa

2011-04-18 @ 20:42:27
Postat av: Fia

Vi håller oxå tummarna!!

2011-04-18 @ 21:21:38
Postat av: Ida

Vi tänker på dig hela tiden och skickar dig massor av kärlek och kraft! Många kramar från Ida och alla andra här i Sundnäs!

2011-04-18 @ 22:53:41
Postat av: Mona

Hej vännen! Vi håller oxå tummar o tår för att du ska bli hjälpt av den nya medicinen. Idag har blåsten gett sig av från Kiruna så jag ska ta mig en promenad o se mig omkring lite här. Imorgon åker vi hem igen. Hoppas du får mindre ont snart så du får komma hem över påsk. Vi ses nån dag framöver. En massa ljus, kärlek o styrka till dig Viveka o de dina.

Kramar i massor från Mona.

2011-04-19 @ 08:51:26
Postat av: Marléne o co

Här är vi många som håller tummarna för dig. Vi hoppas att du har en bättre dag idag och att värken ger sig.

Många många kärlekskramar från delar av tjocka släkten som är i fjällen <3

2011-04-19 @ 09:27:22
Postat av: Siv

Hej min vän!! Tur att jag inte kom igår o smittade ner dig.. Ligger däckad.Hoppas att du kunnat sova inatt

o att du har en bättre dag idag. Kramar från Siv

2011-04-19 @ 11:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0