Lördag 16 april

Smärtfri hela dagen. Fick sprutor kl 22 igårkväll och efter det har jag mått  ganska bra. Har tillbringat dagen i sängen för jag har både dropp och syrgas och då har man inte nåt stort område att spela på.
Maken kom vid 20-tiden och han ska sova hhär inatt.
Har inte haft något besök idag, det har varit tomt, men telefonen har fungerat som den skulle, det gjorde den inte igår.
Vi har sett en svensk film ikväll,så nu ska vi försöka sova. Fick en spruta ikväll så nu är jag bedövad,dock inte bedrövad.
Suss gott alla nära och kära
Viveka och Rolf

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Hej Hjärtat! Jag tror att Kina sökt dig på telefonen. Hon får försöka igen. Vi önskar att du får komma hem igen så snart som möjligt. Nu delar vi vår tid mellan hemmet och lotten. Allmän städdag igår igår därnere i Eriksdalslunden med varmkorv efteråt.Våra varmaste hälsningar...

2011-04-17 @ 04:50:18
Postat av: Siv

Hej min vän!! Hoppas att du kunnat sova inatt..

jag hör av mig imorrn ligger du kvar o orkar med besök så kommer jag förbi... Kram Siv

2011-04-17 @ 11:06:31
Postat av: Marléne o Ulf

Hoppas att ni båda sov gott i natt. Hoppas att medicinerna hjälper dig.

Här i fjället är det "skit"väder, hällregn nu i flera dagar, inte bra för alla påskfirare som betalt dyrt för en resa till fjället och sen får sitta i stugor och spela yatzy..

Vi sänder dig massor med kramar från oss alla <3

2011-04-17 @ 17:08:35
Postat av: Ewa Iggström

Hej vår vän och fantastiska hjältinna. Det finns ingen som du. Kram Ewa & Leif

2011-04-17 @ 19:41:58
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Skickar en stor godnattkram från oss i Jokkmokk!

Hälsar AnnaLisa o Tommy

2011-04-17 @ 22:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0