Fredag 29 april

Ännu en ny dag. Konstigt nog går dagarna rätt fort för det är alltid nåt som händer. Men dag hade jag hoppats på att tandhygienisten skulle komma hit och hjälpa mej med min såriga mun men hon var tydligen fortfarande sjuk.
Det går inte så bra att äta men jag får näringsdropp hela tiden.
Yvonne har varit hos mej idag, vi har lite mystiska men roliga affärer ihop. Sen till något positivt, vi har träffat den mest fantastiska kurator jag någonsin mött. Skulle ha en timme och fick tre timmar!! Underbart!
Jag har klarat mej så länge utan syrgasen nu idag och ikväll så....härliga tanke..kanske jag kan klara mej utan.
Måste berätta att våran syster från USA kommmer i morgon, lördag. Hon hade tänkt komma senare i sommar men ändrade sej. Vi har inte setts sen vi var i Prag 2009 så det blir kul. Hon ska ju hälsa på våran gamla mamma och våran bror i Vuollerim åxå.
Maken sover här i natt, det känns tryggt och bra.
Kram & godnatt!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Ögren

Kram & God natt ..underbara människa ..kram Torgny & Bittee

2011-04-30 @ 00:52:03
Postat av: Ante

Världens bästa Kurator-Ingrid,var rädd om henne,såna människor växer inte träd :)

2011-04-30 @ 01:11:52
Postat av: Britt-Marie

Åååh,vad jag tänker på dig och det gör även "barna" Johan, Elin o Hanna. Vad skönt att du nu fått en vettig kurator att tala med

Stor varm kram från B-M

2011-04-30 @ 01:40:22
Postat av: Mona

Hej vännen! Vad kul att din syster kommer hem och hälsar på! Vad skönt att de är en fin o bra kurator. De är ju så viktigt att man känner ett förtroende för dom. Ha en så bra valborg som de går. Tänker på er alla i din familj. Kramar i massor Mona.

2011-04-30 @ 10:46:47
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Kära vän! Kul att Hjördis kommer. Jag tänker spontant på "paltslaget" som vi skulle ha hos Anita förra gången hon var hemma i Vuollerim. Kanske var det 2006 eller 2007.

Kramar från oss i Jokkmokk

AnnaLisa o Tommy, ledbrutna efter vedning

2011-04-30 @ 10:52:34
Postat av: anita o jan sjöberg

Kära Du! Äntligen har min dator kommit igång, men bara på halvfart. Skickar många kramar om att du skall få må bättre o bättre för var dag! Tänk om vi kan träffas snart o äta palt som vi planerade för ett bra tag sen...Jag tänker på dig hela tiden, många kramar från Anita o Janne

2011-04-30 @ 16:32:30
Postat av: Siv

Hej min vän!! Va trevligt att Hjördis kommer...

Hoppas att nya medicinen börjat hjälpa o att du trots allt får en bra helg... Du finns i mina tankar

Hälsa Rolf Kram Siv

2011-04-30 @ 17:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0