Fredag 15 april

Säg den glädje som varar beständigt, den finns nog inte. Nej man har nog inte fattat än att Maria är borta, det är så overkligt alltihop.
Nu ligger jag på avd 51, denna fantastiska avd med så gullig pesonal. Har varit på DT och svaret har min Roger avgett och det var inte roligt. Jag har kämpat med Sutent  50mg i fyra veckor å så har tumöreländet vuxit mycket mer än lovligt. Så nästa vecka blir det Afinitor, den nya medicinen. Men säger han, om jag inte tål den eller det visar sej att det sjuka växer ytterligare så finns det tyvärr inget mer att göra.
Så är läget nu.
Men jag lever efter elfte budet: Du skall icke ge dej!
Nu kommer maken,hoppas att han hunnit med alla tel och sms, så jag slutar här
Kram med tillbehör
Viveka

Kommentarer
Postat av: Mona

Finner inga ord just nu Viveka, men kramar om dig varmt! Så ledsamt att höra, men vi hoppas på det bästa och att den nya medicinen kommer att fungera för dig!

Många kramar från grannen.

2011-04-15 @ 19:33:16
Postat av: Siv

Hej min vän!! Oj va lessen jag blir att höra att du ligger inne igen...Men hoppas att den nya medicinen ska hjälpa dig... Måna kramar från mig vi hörs// Siv



2011-04-15 @ 20:16:17
Postat av: Sandra Lagerskog

Hej Viveka!

Sänder många varma tankar till dig och din familj och allt ni går igenom just nu...

Hoppas den nya medicinen hjälper så du snart är hemma igen!!

Vilka fina blommor du kom med till mamma på hennes födelsedag. Jag missade dig precis... för jag och barnen kom bara någon minut efter du farit. Så typiskt!!

Många kramar från Sandra

2011-04-15 @ 22:51:00
Postat av: Siw

Viveka, du min tappra vän, vad ledsen jag är för din situation. Men vad glad jag är över att du har ett elfte bud! Hoppas den nya medicinen är riktigt bra för dig.Den bara MÅSTE! I tanken är vi tillsammans. Varmaste kramen/Siw

2011-04-16 @ 09:49:32
Postat av: Jea

Jag vet inte vad jag ska skriva annat än: det är ett bra budord! Vilka utmaningar man kan klara med hjälp av det.

Jag vill hälsa en stor kram till er alla. <3

2011-04-16 @ 11:07:32
Postat av: Eva R

Ja det ska då gudarna veta att du är inte den som ger dej!!!!! en otroligt bra egenskap, du är fantastisk Viveka! skickar många kramar!!! såå tråkigt att Maria har lämnat er. Jag jobbar inte förrän på tisdag, men om du är kvar så kommer jag gärna förbi en sväng på avd.51.

2011-04-16 @ 11:20:51
Postat av: Siv

Hej min vän!!Så sorgsen efter vårat samtal men du är en kämpe så du kommer att klara detta.. Vi syns snart min vän hälsa Rolf Kram från mig...

2011-04-16 @ 19:58:10
Postat av: marg

Hej vännen! den nya medicinen SKA hjälpa och du ska bli bättre. Vi håller tummarna! Krya på dig!

Kramar

marg

2011-04-16 @ 23:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0