Torsdag 7 okt. Grattis på namnsdagen Birgitta(Bitte)

Vilket erbarmeligt (fint ord va?) uruselt väder det är idag, men jag ska ändå ta mej en skogspromenad.
Igår var jag till jobbet och hälsade på. Det var härligt att träffa "mina pojkar" igen.  Nu vill jag börja jobba!!!!
Mina värden är jättebra, men efter uppehåll med Sutent så blir det en starkare dos och då mår man som bekant inte så bra. Det är bara att avvakta och se.
Varför är inte detta en ond dröm som man vaknar upp ur och allt är bra?  Ibland tror man det. Jag vill åka till Turkiet en vecka, men läkaren är inte så pigg på att släppa upp mej i ett flygplan.
Nä nu ska jag klä på mej och gå ut i stormen, sen ska jag koka palt. Mina barnbarn  kommer......
Ha en bra dag. 
Mormor/Farmor Viveka

Kommentarer
Postat av: Anonym



Har du gjort det igen, själv är det 2 veckor sen jag gjorde det.



Kul att se dig igår och att du ser så pigg ut/Åsa

2010-10-07 @ 13:01:06
Postat av: Carin Hessmo

Det är fantastiskt att höra om hur du bara reser dig och reser dig igen. Har aldrig hört någon så enastående som du. Begriper inte varifrån du får din styrka, vem som helst annars skulle gett upp för länge sedan. Du borde resa runt och föreläsa. Dom borde använda dig som exempel inom sjukvården, du skulle säkert ge både hopp och energi åt många i liknande situationer och som tycker att livet är pestigt. Kan du inte ta kontakt med mig någon gång när du ska ta en tur till Luleå så kan jag också haka på. Det vore mycket trevligt.

Fortsätt ha din spirit.

Kramar

2010-10-07 @ 15:17:51
Postat av: Britt-Marie

Oj, vad kul att läsa att du är piggare, måtte allt hålla i sig och bara blir bättre. Hoppas att ni kan komma iväg till Turkiet inom nån snar framtid. Om två veckor reser jag till Rom, fick det i present av barna då jag fyllde år! Elin o Hanna med respektive följer med - lägenhet mitt i centrala Rom med takterrass! Ska bli himla kul - har aldrig varit i Italien.

Stor kram till dig överstinnan!

2010-10-09 @ 00:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0