Tisdag 19 okt

Hade allvarligt funderat på att gå tillbaka till jobbet, åtminstone på 50% men kroppen är så trött. Och det där med rusningen på hjärtat vill inte ge med sej. Jag får nog vänta ett tag till. Får se hur det är nästa månad.
Jag tar promenader varje dag, inte så långa och snabba men ändå...
Idag kommer Klara hit, hon har börjat sticka sockar och mössor och nu vill hon lära sej hur man gör hälen...
Jag som fick ta hjälp av min svägerska för att göra en "trekantig" häl, men det blir nog bra.
Nu ska jag till Björknäs VC och ta prover och spola igenom portacaten.
Ha en fin dag
Viveka
PS
Måste berätta att jag fått världens friarbrev på StayFriends! En engelsman 49 år vill dela sitt liv med mej!!!
Än lever kärringen!
Om det inte vore så långt så skulle jag publicera det här.......

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Än är du med på banan...typ.

Ta en dag i sänder och försök leva fullt ut och oroa dig inte för morgondagen... det suger bara energi

Är mjukkakorna slut?

2010-10-19 @ 22:32:26
Postat av: Anonym

hej och tack för den goda lunchen! det blev ingen soppa idag morötterna var för få, men en annan dag.

Nu ska jag lägga mig under täcket. Ha det bra!

Kram och god natt

marg

2010-10-19 @ 23:32:35
Postat av: Kina och Alf

Hej på dig! Fint att du kan ta dina promenader. Nu kommer snart blötsnön hit så då blir det väl trafikkaos. Så nu kan T-banetågen sluta att slira på löven och göra det på snön i stället. Lotten är avslutad för i år, vattnet avstängt och grinden stängd. Hoppas att hälen blir välgjord. Jag trodde att det bara var min hatt som kunde ha tre kanter, men det kan tydligen även hälen ha. Lycka till!!

2010-10-20 @ 16:28:34
Postat av: Britt-Marie

Kära Viveka! Det låter ju positivt - kul! Du som är så mycket för att promenera skulle ju testa geocaching ("skattjakt" med GPS). Jag och mina vänner är heltända på detta! Det finns många cacher (skatter) i Boden. Kolla www.geocaching.se och www.geocaching.com Att bli medlem är gratis och du kan tro att man får se platser man inte hade en aning om! Kram B-M

2010-10-20 @ 22:31:29
Postat av: Siv

Hej!! Ville bara önska dig en trevlig helg.



// Kram Siv

2010-10-23 @ 08:53:23
Postat av: Jimbop

Se där ja. Min mamma, 52 har fått flera såna där friarbrev i stayfriends, från olika engelsmän (som pratar halvtaskig engelska) men med samma historia. Säger sig ha gått i skolan i sverige en tid under barndomen och tycker att man inte ska låta avståndet försvåra kärleken. Änkeman. Jobbar i liverpool mm.

Nåt liknande som du fått?

2011-04-15 @ 20:55:32
Postat av: Lena

28/4-11

jag har fått två sådana brev i veckan på stayfriend.Nyfiken.Hur hade ni era inställningar eftersom dom hittade er?.Jag har bara haft inställningen att jag inte ska synas utåt i sökfunktioner utom bara på stay...Jag ser på infot att jag har haft 137 besökare på min profil men det är bara 135 som är synliga med namn. Hur kan dom hitta en? och hur kan dom vara så osynliga.JAG blockade dom/han iallafall .Obehagligt för det adnra brevet var lite för intimt:(

2011-04-27 @ 23:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0