Tisadg 5 okt

Ja dagarna går och går. Nästan så man inte hinner med att skriva. Var till Luleå på en liten shoppingrond med Åsa i går. Inte ofta vi har den tiden, men det var jätteroligt. Många skratt och det behöver man.
Jag mår förvånandsvärt bra. Inga biverkningar annat än naglarna som har farit sin kos men det är ju en baggis. Hoppas bara att det "tar" ordentligt. Nu är jag så sugen på att resa utomlands....bara en vecka. Jag tror att vi behöver det både jag och gubben. Vi får se om det finns nåt lämpligt och om man får godkänt av läkaren.
Har varit ut på en promenad i lillskogen med grannen Mona. Det var mysigt och det ska bli fler gånger.
Provtagning kl 13 idag, ska bli spännande att höra resultatet (om man nu får höra det förstås)
I morgon planerar jag att åka till  jobbet och krama om dom lite.....Ska  bli mysigt det också. Har äntligen köpt mej en ordentlig vinterjacka, halvlång, det var på tiden!
Nu ska jag läsa kvällstidningen.
Kram o hej!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Nicke lilltrolls Catarina

Shopping gillas! Visst är det härligt att vara utomhus dessa dagar, bäst att passa på innan oktoberregnet tar vid. Många kramar från Räfsgränd å säkert från maken (som är och vinschar någonstans)med!

2010-10-05 @ 21:27:14
Postat av: Britt-Marie

Ååh,vad kul att höra att du känner dig piggare, måtte nu proverna visa positiva resultat!

Här nere jobbar man på och väntar på hur det ska bli i den nya organsiationen, nu efter valet (man jobbar ju på kommunens kansli och jobbar alltså direkt under politiker och kommunens högsta tjänstemän) Ny nämnd kommer och andra försvinner, blir nog lite trassligt i övergången,

Stor kram från Britt-Kommun :-D

2010-10-05 @ 23:37:35
Postat av: marg

Hej! Shopping är inte dumt. Har varit hemma idag. Calle kom och nu har jag ett skinande kök, all målning och alla dörrar.Härligt! Imorgon, nä, det är ju redan idag ska jag packa! Ha det så bra var rädd om dig.

Kram och god natt

marg

2010-10-06 @ 00:03:39
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Nu är det fajmoj som skriver! Igårkväll föddes ett gossebarn och glädjetårarna strömmade!

Kramen från farmor

2010-10-06 @ 08:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0