Söndag 24 okt

Himla trevlig kväll igår! Var till Kulturens Hus och fick njuta av min stora idol Ove Thörnqvist, The Boggieman. Vilken fantastisk kille, 81 år och Still Going Strong. Jag fick tom sjunga med honom i foajén, han blev rörd och slutade för en stund att signera skivorna. Kul.
Vi åkte buss tur & retur  tillsammans med Karin & Roger, ett smidigt sätt att resa.
Nu har jag tagit mej en promenad men jag har så himla ont i högra lungan, det går inte utan förstärkning av morfin, synd.
Ska lägga mej och vila får se om det går över.
I fredags var vi och rände på stan Elin och jag. Efter en god middag på kinarest, gick vi på bio och såg "Lyckan, kärleken och meningen med livet" med Julia Roberts och Tuva Novotny, ganska mysig film. Elin sov över här och Rolf var på firmafest.
Nu kommer en ny vecka och jag startar upp med Sutent 37,5 i morgon. Kära kära låt mej slippa alla dessa biverkningar!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Cat

Kom precis hem från Pitholm där mina tjejer spelat USM-handboll. Duktiga tjejer och nu är vi vidare till steg 2! Nicke ser BBK fotbolls sista match för säsongen på Perbackagården just nu, håller alla tummar för att matchen går som den ska. Håller också alla tummar för att Sutenten gör det den är bra på, ge elakingarna allt de tål!! Kram

2010-10-24 @ 15:36:08
Postat av: Kina och Alf

Det var starkt gjort - att sjunga med din idol. Men det ska ju vara du till det. Tänk att man en gång i tiden köpte en nyutkommen skiva med honom med 2 låtar - "Titta, titta där..." eller vad den hette. Den om skolungarna.- Åsså en annan på andra sidan skivan. Det var nämligen en 78:a. Stenkaka! Nu är det Flash-minne som gäller. Ja, ja. Låtarna har inte blivit bättre för det. Vi höres! Kramar...

2010-10-25 @ 04:33:18
Postat av: marg

Ja, Owe Thörnquist, jag kommer ihåg den med alphyddan och sankt bernvardshund..... det ekade länge och luktade sprit.....

God natt min vän och tack för idag!

Kram marg

2010-10-25 @ 22:31:39
Postat av: Siv

Hej!! Ville bara önska dig en trevlig helg...

Hoppas att du inte mår alltför dåligt av sutent



// Kram Siv

2010-10-30 @ 18:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0