Torsdag 25 nov lön!

Ja, det är lön för dom flesta men inte för dom som väntar bidrag från Försäkringskassan, dom kommer den 27:e.
Idag har jag fått besked  från Roger ang.  röntgen igår och det var GODA nyheter! Förtjockningen runt lungsäckens väggar har minskat betydligt och det i sin tur betyder att Sutenten har "tagit" denna gång. Så det  blir att fortsätta  med samma om en och en halv vecka. Man ska inte ändra ett vinnande koncept.
Jag är så glad, jag hade  väntat det värsta och var förberedd på det.
Biverkningarna fortsätter  att "frodas" men  förhoppningsvis så mattas det ner under hand.
Nu ska jag sova gott!
Gläds med mej!!!
Kram/Viveka

Kommentarer
Postat av: Carina

HÄRLIGT VÄNNEN

Jag blir så glad då jag läser det du skrivit ! Himla skönt att det " biter " den här gången. Skickar en stor varm kram & sköt om dej / er.

Här är det + 20 på dagen och 0 på natten, inte så länge kvar tills jag återvänder.Höres då om inte förr :)



/Carina

2010-11-26 @ 08:27:51
Postat av: Karin Jönsson

Härligt kusin

Vi gläds med dej.

Man blir glad av sådana besked.

Vi fortsätter eller hur?

kram/Karin

2010-11-26 @ 09:42:24
Postat av: Siv

Hej!! Va kul att höra hoppas du får en skön helg Kram Siv

2010-11-26 @ 12:58:41
Postat av: Karina Jönsson

Åh vilken glad nyhet! Ha en bra första advent. Vi skall nog ut och hälsa på Tomten med Arvid.



Kram Karina

2010-11-26 @ 14:01:00
Postat av: Marléne

Så jätte kul att det "biter" bra på de små elakingarna. Det var glädjande att höra. Ha en underbar advent helg.

Själv har vi snickare här som gör mitt badrum vackert.

Kram kram

2010-11-26 @ 17:11:05
Postat av: Göran

Vad skönt med goda nyheter. Ha en härlig helg. Kram

2010-11-26 @ 18:03:27
Postat av: Slangen

Det var otroligt roligt att höra goda nyheter. Ha en bra helg.



/Slangen med fru Slang och småslangarna

2010-11-26 @ 20:30:37
Postat av: Carin Hessmo

Hej Viveka!

Jag gläds med dig att proverna var så mycket bättre än du trodde.

Annars har jag lite svårt att vara glad just nu. Jag har fått följa min kisse Jesper till hans sista vila idag. Han fick skador på njurarna och det fanns inte mycket att göra. Så jag var där och satt med honom i knäet en bra stund och han låg där så fint och jag smekte honom och talade milda ord i hans öra. Han lade sig tillrätta och sov och så gav veterinären honom sprutan. Jag ville så klart vara där och ta adjö, han har ju varit min bebis i över 15 år så det tycker jag han förtjänade. Så jag har sorg.

Kram

Carin

2010-11-26 @ 21:51:47
Postat av: Ingela

2010-11-26 @ 23:15:16
Postat av: Ingela

Underbart, höra resultatet av röntgen.Nu behöver Du

inte oroas på ett tag.Önskar Dig en skön och av-

kopplande advent. Bamsekram.

2010-11-26 @ 23:19:04
Postat av: marg

Hej vännen! Glada nyheter!!! Vi gläds med dig!! Kramar marg & Bossse

2010-11-27 @ 14:15:29
Postat av: Anonym

Att vi alla gläds med dej, nu finns det bara en väg framåt! Kraamar Bitty o Ritha

2010-11-30 @ 18:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0